Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Wednesday, February 4, 2009

KItER ciTer tEnTANg "DIA" ek....



heheheh..
arini aku rasa memang ari malas sedunia laaa..
keje aku sumer da settle..malas2 gak tapi keje kena tip top..kan b?
hehehe..

lagi2 ngan cuaca yang mendung jer sepanjang arini kan...sayu jer aku pandang dari jendela kaca ofis aku nie...semalam pun macam nie gak..adusss...nak lik kang jangan ujan suda...sejuk giler aku lik keje berujan semlaam..ujan laa coz nak ke lrt dari opis kau nie ada laa dlm 5 minit...basah gak laa kaki kain ku ini..;p

hhahahaa..malam td b datang umah..nak cari barang dapur dia kate...cian dia..duk bujang2 nie..kena laa rajin2 berasapkan dapur..tapi aku bangga coz dia memang teroor masak...cuma bila tinggal sorang selera makan x sama biler makan ramai2 kan?aku paham tu..jd sebolehnya aku tak mau dia rasa sendirian...;)

so malam tadi we all lepak Giant kat uamh aku tue..li salad, burger, minch chicken..dia nak wat kebab dia kater..;)..sound delicious jer ni yang..terlapar laa plak teringat nie..heheeh..

dia memang x bleh kalau x minum susu..susu lmbu ok..;)..ape gelak2 tue ha????..ha..kulit dia memang sgt sensitif...kang x pasal2 mengelupas kulit2 jari kuku dia..tu memang aku perasan sgt...kalau dia seminggu x minum susu kulit dia akan cepat mengelupas kate orang..salin kulit ape sayang aku nie ha..;P..heheh..so tu akan jadi menu utama pabila kitorang kuar li barang dapaur..da macam baby laa syg aku nie plak da ha...

tp xpe..sikit2 aku perlu tau kekurangan dan kelebihan dia andai kate dia tercipta untuk aku sehidup semati di dunia ini kan?..tentu2laa aku yg kena amek tau sumer nie..xkan jiran aku plak kan?apeee laaa...;)

satu lagi..dia if keje means keje..ko tertonggeng laa aper ker..xder dia heran der selain keje dia..tyme keje jgnlaa ko nak msg2 ker call2 ker..silap2 kang ader hp tu masuk dalam tekak kamu..;p..heheh..garang kan?garang kan bee aku?hehehe..

garang dia takat tu jer..yang lain dia sgt laa penyayang..diam2 jer garang..tp aku tau kalau x dia yang nak bebel kat aku...saper lagi kan?...kalau x dia yang sound2 au saper lagi..teguran tu kan elok?cuma pada kau cara nak menegur tu perlu telus..bukan main ckp suker mak bapak kamu jer..ok???...;p

tu aku..n yang penting aku sayang sgt dengan dia coz dia penuh dengan sense of humor..kadang2 bila dia wat lawak bodoh dia..aku boleh bantai gelak sampai kuar air mata..hehehhe...abes pastu badan dia la jadi mangsa serangan ketam jariku..
heheh..dia memang suker nyanyi..tp bila dalam keta jer..buka jer pintu dia senyap sunyi..;phehehhe..malu kate bee..

sampai member dia sound..kawan aku nie..24 7 bising jer mulut dia..bila tgk movie pandai plak ko senyap sunyi yer..;p..hahahha..aku gelak jer..dia memang cam tu aku kater...sampai kan ayah pun tegur..lam keta pasal benda kecik pun leh jd kecoh pasal dia..;)

bee..bee...tp tu yang wat aku rindu..ari2 aku nak tgk muka dia..konon plan jer arini xnak juper...tup2 kang dia sampai depan umah aku da..ader jer benda laa nak cari.."nak li ni ar yang".."nak cari tu yang.."..."jom laa teman i yang"...;P..macam2hal sayang aku sorang nie..;p

tu laa dia..sepanjang yg aku kenal sentiasa senyum walau di hati gundah gulana..aku tau..senyuman x mencerminkan dalaman..kan?..mata dia x mampu sorok aper2 dari aku..walau senyum dia sampai telinga, aku jer tau ape di dalam hati dia..;)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا