Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Monday, March 10, 2014

WAkTu Tu PanJANg sAngAt TApi X penAH CuKup...:)


Assalam
selamat pagi sume :)
ooo arini bangun lewat anak dara shaye..
kepenatan mungkin semalam ye cyg mama :)


weekend
waktu bersama dia walau 2 ari je
x penah cukup!!! rasa macam nak jd full tyme housewife jeeeee haissshhh..
balik bekejar..pergi keje bekejar..
adoii...


sejak dua menjak umur dia da setahun lebehn i
rasa macam cepat sgt membesar cuk amma nie tau :)
macam2 karenah macam2 ilmu dia dapat
rasa mcm perghhhh cepatnyer da besar anak mama ni..
jangan laa besar cepat sgt sayang oiii...



da jd mama nie, rasa masa nak bersama dia jer
pg ptg siang malam laa
penat mmg penat tp x tengok muka dia sejam lg bertambah2 penat hahaha

walau pon dia buat mama lg penat tp hati lg legaaaaaaa rasa
ilang beban duk mengadap manusia2 yang menyakitkan jiwa raga selalu!!
nie ubat mama tau..dia laa racun..dia laa penawar anak dara sorang nie...:)


dengan manja dia
dengan mulot bebel yang ntah pape tue hihihi
penyeri betol laa dia..:)
xyah bg mama sopink spree pon xpe...
x heran sopink2 ni sume da skang nie
masa bersama dia paling berharga!!! ;D



 datang dia nak melepek ngan kite
mmg dia melekat je laa 24 jam :)
kalau x memang pocoyo laa jd kawan baek dia :)
lg2 tyme mama nak ngemas umah nak masak sume :)
pandai nie anak mama ni kan :)



kalau ada papa memang sama papa je laa dia
mama dia tolak tepi jap yer :)
hahaha, anak papa ni wehhhh!!!





haiiii la anak
kuat betol penangan kamu
sume skang untuk dia 
dalam kepala ape pon dia dulu
baru bole benda lain hahaha



she's my only one for now
sebelom masuk 1 lg
kite kasi manja lebeh sket kat kak yong nie :)
be a gud gurl ye cyg amma ;)

lurv u,
mama

No comments:

Post a Comment

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا