Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Tuesday, July 5, 2011

iT's Our 5tH MOnTHlY bErsErY tOdaY..;D

alhamdulillah..;)

syukur pada allah..

arini genap 5 bulan kami bergelar suami isteri..


pejam celik pejam celik da 5 bulan kami hidup bersama

alhamdulillah..;D


it's 5th month already..
ninie n hubby ke kota keriangan berdua
riang-riang ria berdua bersama..:)

celebrate awal sket..eheheh
last sunday ninie dan hubby ke sana..jam 6.30pagi sesudah solat subuh kami da gerak ke sana..
dlam hati riang x terkata..hehehe

PERTAMA KALI ye kawan2 ninie di bawa hubby ke kota keriangan walaupon da 9 tahun kenal ye..:)...mana x seronok lagi2 di bawa bile da jd wifey ni kan..hehehe..best..sumpah best giler!!..tenkiu shayaang..lurv u

1st game ride sama hubby..
buai laju2 sampai puncak awan sama hubby..;)
seronoknye ya allah bile da kawen ni hubby bw jalan2 tau..;D
nak senyummmmmmmmmmmmmm je sampai telinga..hehehe



muka kanak2 riang dapat masuk genting..hahahaha

mana x riang ada hubby yang penyayang dan loving cam ni kan?

:P







our sweet momenth up there..;)

1st time ke sana berdua..
jalan sana jalan sini

makan itu makan ini..;p

main game tu maen game nie..:)


anniversary paling seronok di manjakan cik hubby..;D




sejuk giler bile mula2 sampai tuh..;)

x nampak ape langsung..:)

berasap2 mulut sume...hehehe


puas laa pulun indoor and outdoor..;)

pagi sampai ke petang..

sejuk nyaman jeeeeeeeeeee..


tenkiu sayang untuk hari itu..:)

berbaloi2 9 tahun menunggu nak naek atas tu sama hubby ku sayang nie..:nanti nak g lagi ye,...hehehhe


terima kasih ya allah atas rumahtangga yang kau berikan ini

suami yang penyayang..bertanggungjawab dan sempurna buatku ..

terima kasih ya allah


Kau peliharalah rumahtangga ini agar sentisa bahagia dan sempurna di jalanMU..










~~SELAMAT ULANGTAHUN YG KE 5 BULAN SUAMIKU~~

3 comments:

  1. semoga kebahagiaan kekal bersama kalian. insyaAllah =)

    ReplyDelete
  2. happy 5 months along n hubby.

    psst, psst, hubby kamu dah nampak boolat mukanya. pandai along jaga ni. happy senyum je. hehe.

    ReplyDelete
  3. happy anniversary yg ke 5 month ninie,
    semoga uols bahagia selamanya ,amin

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا