Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Saturday, April 7, 2012

Hubby n wifey dating di klebang..:)

Olllaaaa sabtu yg owesomee.:)
Awak dtg lg.. Dan kali ni seronok sgt..:)

Pepagi da g anta parents g class haji pastu hubby terus bw ninie g dating kat pantai klebang...:)

Settle je class terus g Kg Jawa melaka makan satay tepi sungai n cari asam sbb arini ninie blaja buat acar buah sama mama..:)

Acar buah mama sgt sedap ok...:)
Ok laaa ye.. Nak sambung masak lg nie..:)

See ya..:)

1 comment:

  1. ninie, akak sgt suka makan acar buah tau...
    tapi tak pandai buat...
    ngada2 akak nie...dah dewasa camni, anak 4 org pun stil dok ngendeng gak soh bonda akak buatkan hehehehe...
    bagus tul ninie blajar dgn mak buat acar nie...
    minta sebalang leh hehehehehe....

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا