Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Thursday, May 24, 2012

PuLAu PAngKor AGaIN..;D


elllooooooo thursday..:D
kejap je da khamis kan..
hihihi sukeeeeeee sukeeeee..:)

so sambung story kat lumut ek..
sabtu pagi tu ujan lebat kat sana..so xtvt cuma lepak atas katil je le yee
da sejuk2 ni ape lg...;)...tarik selimut layan muvee je leee
hehehehe

asround 11am tu ujan da reda..kitorang da plan nak masuk pangkor pagi nie..
nak naik bot je sebenarnyer n layan ombakkkkkkk
i likeeeeeeeeeeeeeeee..:)

ari pon x bape panas sgt dan sedang elok je kan..;)
perot pon tgh lapooo jd breakfast lu kat jetty lumut tu..:)


 sopink2 cuci mata ngan hubb n kakak ipar..:)
dpt laaa topi somellll nie
ooo perasa maya karin jap hehehehe



lepak2 jalan2 dalam Pangkor jap..
makan tghari lite2 sket..:)
lepak tepi laut jap then kami naik bot lik balik jetty..:)


 singgah NASI AYAM MAMA makan lunch..
sedap gak laa kan..da lapo sume sedap ye dak..:)


lik bilik sume bersiap nak terjun pool plakkkkkkk
ni yang di tunggu2 sebenornyer..
hihihihihh

sesi berenang x sudah n ke pantai
hihihih..
nanti kt sambung k..;D

2 comments:

  1. suweeetttt jer u bertopi gitu sis...
    tengok u ke lumut....
    terus terasa nak ke sana....
    dah lama akak tak gi sana....

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا