Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Wednesday, June 5, 2013

Heappy 2 years & 4 months old anniversary papa mama :)

hello hello
camat pg :)
see anak dara ni..pepagi da bangun tau..padahal mama dia cuti hehehe
da biasa bgn subuh sbb nak g umah nenek bbsitter kan...:)
bgn pagi blur2 aje..hahaha


haa ni chaye pas mandi :)
bese laa bile tinggal ngan mama mmg kena sental laa mandi kan hehehe
sesi servis telinga kaki tangan sume hahaha
cian anak mama ni...heeee
pastu start laas sesi bersantai tengok kartun sbb mama nak cuci baju n kemas umah..:)

haa ni plak sesi bersantai tghari ;)
amboi kusyuk dia tgk looney tunes baby kat tv9 :)
perut da kenyang kan baru pas nyusu..mmg layan mta laa dia..:)


ni plak bile dia nak tdo
tengok mata da lalok je tu
mama dia xde keje asek kacau dia je laa heheh
geram je dia pandang mama dia ni hahaha
sebenarnye baru pas muntah..:(
tu yg baju da bertukar tu..
da 2 ari ye demam batuk selsema..
tu yg muntah kahak tu..
cepat baek ye cyg mama..


bangun tdo sambung tgk kartun plak :)
tunggu papa balik keje nak g beli barang phea plak
nak beli sabun mandian..syampoo dia sume nak nta umah bb sitter :)


seeee tukar baju lg dia..hahaha
nak tdo mlm da kan..:)
sehari 4-5 pasang baju bertukar :)
n sesi maen2 sama papa plak..:)
bergelak ketawa kalau maen ngan papa dia :)


skang pantang berdiri nak melonjak badan je dia tau :)
makin kuat kaki da..alhamdulillah


pastu da penat landin laa kan  :)
puas laa papa dok melayan anak dara dia ni semalam..
ptg ke malam..bw g jenjalan summore :)
g makan cake sebab seamalam anniversary kawen ktorag..:)
tiap bulan mesti ingat 5hb..:)





 Heappy 2 Years & 4 Months Old Anniversary papa :)
WE LOVE YOU!!

1 comment:

  1. baiknya sophea ni sis...
    dok diam....
    mata dia menawan tul....

    Happy Anniversary to both of you...

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا