Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Thursday, May 20, 2010

JoM kIta KE laDAnG unTA..;D

Ini Ketika di Medan Peperangan Khandaq..dengan Adik..:)

paling suke bile balik solat asar jalan2 kat sini..hehehe..cuci mata sbb angin kat sini mcm tepi laut tau...:)..atas shopping ni..hotel ninie menginap ngan mama..

ini namanya JABAL RAHMAH..tempat pertemuan ADAM dan HAWA..:)..bukan ADAM dan MAYA ye kawan2..hehehe...kat sini paling afdal berdoa untuk PERHUBUNGAN DAN JODOH kate ustaz..jdnyer kat sini sempat ninie doa minta jodh di pertemukan..bahagia di beriakan dan urusan kami di permudahkan..:)

alhamdulillah ape yg ninie doakan kesampaian..syukur..;)...sedang menanti hari...insyaallah..amin...;)

nie mama n ayah di Jabal Thur..tempat persembunyian Nabi SAW dari tentera Quraisy..di sini nabi bersembunyi dan di lindungi oleh SAWANG LABAH2 dan juga SARANG BURUNG MERPATI sebagai tanda yang gua di atas bukit itu tidak berpenghuni...mesti kalian tahu kisah ini kan?
nak panjat bukit ni memakan masa1 jam 30 min..tu pon tgk keadaan yang mendaki tu..kalau turun lg laa lama sebab bahaya sket kan..

tempat ni paling best!!!
LADANG UNTA...;)
hehehehe...kami lepak di padang pasir tau...best sgt..unta2 ni manja sebenarnye..paling lawa tang bulu matanyer yg ,elentik tue..:)
kat sini ninie beli sus unta lg..5 riyal je ..:)..siap bawak lik KL lagi tau..aman nak cari susu unta kat Kl ni kan?susu unta ni langsung xda bau n sedap rasanyer dari susu lembu tau...banyak khasiatnyer unta ni..lagi2 HATI unta...paling baek untuk ASMA..ninie sempat beli hati unta untuk kegunaan masa depan..mana laa tau ada yg memerlukan nanti kan...kena la beringat2 dari sekarang kan...


ni last day..sempat shopping sket buah tgn tuk mereka2 yang kat KL nie..for my dear..n my frenz..:)

4 comments:

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا