Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Tuesday, January 12, 2010

Sg CoNgKAc PicNiC & bbQ..;D

sG. cOnGKAk
EcOtuRia rESoRt
10 jAN 2010

salam semua…
ngah watper ye sumer2 nie…da lunch da?ninie nak g lunch nie..nak g ampang park jap..jom!!!hehehee..sanagt lapa laa saya…mam pg pon blom nie tau..

so ape cer sume arini?sehat x?ninie alhamdulillah…masih sehat tubuh badan nie..arini ninie nak citer tentang picnic kami last week..memandangkan sabtu x join blogger tegar terjah gabai..ninie terjah Sg Congkak ngan mr.b n kawan2 n adik2 ku…

hehehe..kul 7 lagi da gerak dari kl ke Bandar Tun Razak..meet up dia lovely husband n wife nie tau..g umah dorang laa kan…najib n ayu bw adik mereka sama..meriah sket bw budak2 ni kalau mandi manda kan…

dulu ninie kecik2 kalau kate nak g berkelah..x tido malam da punyer excited nak g mandi manda tau..:)..maalm tu da prepare siap for coleslaw..roti2, sosej n chicken ball for bbq sumer..mr.b siapkan whipped potato kami..najib n wifey siapkan chicken for bbq..siap perap!!hahahah..

best!!by the tyme kul 8 lebih kami da sampai sana..konvoi 2 keta..ninie bw adik yg kecik..:)..best sgt lalu jalan kampong pg2..siap berkabus tu..sukenyer saya dgn kampong tau..:)..x sabar nie nak mandi manda n bbq..

mr.b yg seronok.pg2 da call saya..pg2 da bgn dia..hehehe…dia memang suke xtvt bbq n bakar2 nie tau..kami lepak dekat Ecoutoria..memang happening..ramai fam yg da sampai coz mereka bermalam di chalet2 yg ada…kami amek 1 biji gak tuk lepak2 n senag nak slain pakaian..betul2 dekat dengan air sungai..memang best!!..ti nak g lg..sekali sekali camni memang best…

kami lepak sana dari kul 8 sampai 4 petang..tu pun sbb ari nak ujan..kalu ikut si kecik2 ni sume x nak lik lagi..:)..seronok sangat berendam sampai biru2 bibir menggigil badan pon dia x kesah da..:)
balik lepak umah najib n ayu..pengantin baru laa kate..duk berdua je lagi..ayu siap buat magie goring tuk kami..lepak laa umah dorang sampai malam..layan transformer plak n borak2..suke tgk wedding picture dorang!!sweet giler…tyme dorang kawen lu..mr.b laa yang jd pengapitnyer tau..hehehe…coeml je b dat time..ngan baju melayu ijau apple dia…;D

heheh..planning for our next vacation plak nanti…;)

15 comments:

  1. sejuk tak air sungai congkak tak pernah pie lagi situ

    ReplyDelete
  2. bestnya g picnic...
    dh lama x g picnic ngan family..
    huhuhu

    ReplyDelete
  3. nape x main congkak sekali?
    ekekekeke.

    x pernah sampai sana pun ninie..

    he he he

    ReplyDelete
  4. apasal 2 3 ari ni ramai p sg c0ngkak erk

    ReplyDelete
  5. wooo da lamer xmnd..... xmnd air terjun hahah

    ReplyDelete
  6. beshnyer~
    lame tak kuar vacation cam nih:.

    ReplyDelete
  7. wah.. bestnye pi bercuti.. huhuhu.. lama tak berkelah camtu ngan family.. (^__^)

    ReplyDelete
  8. best kak atty..:)
    nak ajak kak atty aritu da alang2 dekat ngan kajang kan..hehehe


    ti kite g laa ek kak

    ReplyDelete
  9. sejuk giler pak cik...best sgt2..ninie pon da lama sgt x berkelah camtue...;D

    ReplyDelete
  10. bst akma
    akak pon lama x berkelah..:)
    tu yg seronok tu bbq sumer...

    ReplyDelete
  11. laa tedi x penah pi ke?
    xpe ti kite g ok...:)

    ReplyDelete
  12. sbb weeknd laa sha..waktu untuk berkelah laa kan..;)

    ReplyDelete
  13. best asam pedas..:)
    sekali sekala mmg best...;D

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا