Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Monday, February 8, 2010

AlHAmdUlIllaH kENduri dOA selAMAT da PoN SELamaT..;D

salam
mulaaaaaaaaa2 sekali ninie nak ucap million of tenkiu pada semua yang dtg kenduri umah ninie sabtu lepas...x memang tangan nak layan tetamu yang datang..alhamdulillah penuh umah sampai kul 2 pg ahad..:)
syukur segalanya da selamat!!!
kariah masjid yang dtg pon sgt ramai ...bekalan makanan pon cukup untuk semua aritu..:)
terima kasih sgt2 pada semua yang hadir dan mendoakan buat pemergian kami ke Tanah Suci minggu depan...
semoga segalanyer berjalan lancar..dan mama bertambah sehat..semoga perjalanan kami di lindungi dan di permudahkan urusan kami di sana nanti..amin...
macam2 juadah ninie dan keluarga siapkan..ada soto ayam..mee goreng..roti jala..kuih muih dan macam2 lagi..semua pon turun..Pengarah Tabung Haji Selangor pon langkah kanan ke rumah kami nie..
pada lynn dan icen..Mekaseh dtg beb..pada keluarga ninie..makcik2 dan sepupu2 ninie..terima kasih sebab dtg...pada rakan2 pejabat yg hadir pon terima kasih juga..:)..insyaallah ninie akan sampaikan doa2 kalian di sana nanti..


akhir kata terima kasih kerna sudi hadir di kenduri doa selamat kami nie..:D

13 comments:

  1. sorry ninie..kty tak dpt dtg..sbb ade kenduri jugak ..kt umah makcik kty ..

    ReplyDelete
  2. umah kat ne? x jemput pun.. sob sob sob!

    ReplyDelete
  3. kuih tepun pelita! i want it.. agagaga.. :P

    ReplyDelete
  4. umah kat kelana jaya laa tedi syg..:)

    ReplyDelete
  5. kuih tu sgt sedap tau dik!!
    feveret tue...;)

    ReplyDelete
  6. salam niniE...slmT berangkat yer....moga semuanyer berjln lanCar...



    besh nyer.....

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا