Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Tuesday, September 4, 2012

mY lOveLIesT laDY In My LiFe BiRTHdaY!!;D

salam...:)
ray alagi kan..hehehe
mari kita makan2 je lg ye sebab minggu ni mmg minggu makan je sebab sdg operasi makan2 je minggu ni kat opis...;)




SELAMAT HARI LAHIR TO MAMA..:)
2 ari lepas besday mama..:)


ni kek untuk anak merdeka merangkap my sister tu..:)
nak jd bini orang da ujung tahun ni insyaallah..:)
alhamdulillah
31 AUGUST 2012 besday dia..:)
satu malaysia sambut hokey..;)






 penat da nak taip..:)
layan pic je laa ye
hehehee





masih mood beraya..:)
weekend ni open ouse lg
yeahhhhhhh...:)
at my homieeeeeee yeahhh..;D

2 comments:

  1. dah nampak tummy u sis...
    chomei jer u preggy....
    hepi belated bday to your mama and sister...

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا