Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Tuesday, June 10, 2008

**+..a nEvER eNDiNg StORy..**+


so we meet up again readers..;)
hehehehe...since dat my boss were out it's time for me to writing..;p
it was freezing cold and could feel my bones were as stiff as the icecream stick,

so cold my office..haiyaa...xtau mana nak lari nie...otak da beku..jari jemari ku pun naik kaku da nie..;)...yaaaaa....lurv all of u out there..;)

KL is raining all da day..dari time aku dtg keje sampai la nak lik nie pun mendung lagi luar sana..but alhamdulillah, praise to Allah...im still alive...merasai keindahan Dunia CiptaanNya..Kesejukan bukan masalah padaku, aku masih bisa berdiri di bawah kebekuan ini..;)

owh ya...im coing with my dear today..pagi2 da main ujan...nasib laa x lencun bee aku masuk keje arini...sempt kuuga aku berdoa pagi td...supaay ujan x lebat sementara kami ke tempat mencari rezeki ini...alhamdulillah, ujan reda dalam perjalanan...cuma titisan embun pagi yang nyaman yang kami lalui pagi nie..;p

sejuk tapi aku hayati..keindahan...kedamaian..terbitnya matahari di balik awan mendung..pancaran yang tidak menyilaukan mata..menyakitkan telinga..;p

we thought dat kami akan lambat punch kad pagi nie..alhamdulilah sempat gak laa..merah ti punch kad babe..;)..hehehehe..

im cooking today..;p..early in da morning aku da bgn masak...for us...;)..biasa jer janji ader alas perut..aku da muak nak mam kat cafe bawah nie..so we having lunch together today..lunch dalam ujan..walau ujan, bersama dengan dia ke mana pun aku terima..;)..hahahaha

so, a very nice place we having our lunch today..aku x tau plak tpt nie sgt cantik..really got a Malaysian looking...tghari yang x panas langsung...kalau la cuti day arini...;p..bahagia nyer tido kat umah...haahhahaha..;)

thanks bee for the lunch...for our brand time together..n for da pictures taking together tadi..;p
lurv u so much....;)


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا