Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Wednesday, November 4, 2009

mE At HoMe waTcHiNg TaRZaN!!!

hehehehe
salam semua..ninie kat umah nie...;)..arini mc...pale sakit pg td..so dlm kul 10 g klinik then tup2 doc chek n kate ninie demam..;(...n ada alahan pada sejuk!!
bleh ye..patut laa kulit naik rashes bile sejuk...rupenyer alahan..so ape lg terus lik umah je laa...n empat g jumpe pakar saya kejap kat kl tu tadi before lik umah nie...


so arini ari nak berehat je..
layan citer tarzan!!!
heheeh
take care ye sume..ujan2 ni memang ramai laa yg demam selsema bagai kan..;)

13 comments:

  1. main hujan ye...biasa dia tu..ekeke

    ReplyDelete
  2. ala..ciannya demam.. xper.. rehat tgk tarzan yer... jgn jd tarzan pulak udah ler... take care..

    ReplyDelete
  3. agak² kan...
    tarzan penah demam tak..??
    emmm...

    ReplyDelete
  4. sejuk...kat opis lagi kan
    siannnnyeee..

    mkn ubat sambil baca buku yg baru dibeli k...
    slamat berrehat,,,

    ReplyDelete
  5. x main ujan laa lily..tp sebab sejuk2 ujan ni ha..:)

    ReplyDelete
  6. x jadi tarzan kawie..:)
    jd jane jer..;p

    ReplyDelete
  7. mesti penah punye laa..maybe dat tyme dia x tau ni demam ke x nie?
    hahahah
    ;p

    ReplyDelete
  8. heheheh
    duk opis spec sampai da gigil2 badan da arini..

    tatau mana nak lari da td...;p

    ReplyDelete
  9. tu laa sha...rasa nak mcm tu gak nie..;p

    ReplyDelete
  10. tarzan tu spesis ape yea huhu

    ReplyDelete
  11. walawehhhh.. bersusun obat!!

    makan jgn x makan!

    ReplyDelete
  12. pakcik juga ada masalah dengan kesejukan dahulu bila hujan pasti kaki sakit....and hidung berdarah...tapi la nie dh okay

    best jga dapat layan tarzan kan

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا