Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Tuesday, November 24, 2009

NiNIe NEW BUSINESS..;D

SAlAm PAda SEMua kawaN2 niNIE DI sinI..DA lUnch sa SEMuA??..MAKAN Ape ARInI?sehAT x SUme NIe??LAMa NiNIE x uPDAte...HEHEHe
aGAK BZ mInGgU lepas..daN mOoD kURAng BAiK latELy LASt WEEK..gaRA2 MANusiA2 seKELiLinG Yg BikIn KAcaO..hahahHA..BuT nOW iM oK..hehehE
Ok..NAK CiTE ye..skANg NInIE tRY nAK RuN bUSIness TudUNg..TuduNg NI suME hOmemAdE ya kawaN2..dan haRga PoN berPAtuTAn..:)..SEBarANg PERTanYAAn SIla emAIl niNIe DI siNI YA.. lavender8403@yahoo.com ....;D
21
20
19

18

17

16
15

14

13
12

11

10

9

8

7

6

5

4

3

2

10 comments:

  1. selamat maju jaya dlm berbisnes Ninie!!!!! suka la tudung2 tu semua cantik,tapi mukaku tak sesuai la pakai huhuhuhu cam bola

    ReplyDelete
  2. hu3..da pandai bebisnes lak akak kita ni...

    ReplyDelete
  3. muka sy ndak sesuai la pkai ni.
    sy nak selendg..ada x sis?

    ReplyDelete
  4. wow..
    berbisness pulak kau yer...
    hehehe..
    aku nak tahu harga...
    email aku beb..
    himawari.hanazono@gmail.com

    ReplyDelete
  5. wow good luck start new busnies! jgn lupa doa pada ALlah! huhuhu poyo lak komen!
    :P


    parripp tu apa ??
    karipap!

    ReplyDelete
  6. comey2 nyer tudung nie..hihi..

    ReplyDelete
  7. wah dah jual tudung ea ninie..
    heheh bestnyeee...

    ReplyDelete
  8. u....sm la kite...i pun br bukak bisnes...hik3...

    jom shopping kat i :p

    www.aleiany-collection.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum...

    Tahniah kerana seorang lagi Melayu telah menceburi bidang perniagaan...

    Tapi kalau nak buat promosi yang memberi impak yang besar pada masyarakat sekitar, cuba-cubalah tinggalkan "kepala" bertudung tu di taman waktu malam... Dan lihat reaksi orang apabila tiba waktu siang... haa..haa..hhaaa...
    (saje gurau2 ye...)

    Kalau ada stok banyak, cubalah konsep "car boot sale". Buat di taman atau tempat awam yang sesuai.

    Di Melaka dah mula buat konsep ni. Kawasan MITC dijadikan permulaan dengan disediakan kawasan khas untuk masyarakat yang berminat menjalankan perniagaan dengan konsep ni pada hujung minggu dengan kadar bayaran RM2.00 sekali parking.

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا