Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Tuesday, July 6, 2010

kInI dIrI kU ''tUnaNGan" sI dIA..;D

jIka TIdaK kERaNA BinTANg
tAk BulaN tERbanG tInGgi
Jika tIdaK KeRAna saYAng
TiDAk aKU KAU mIlIKi
salam
hehehe..sowi arini dan da beberapa hari ni ninie xleh nak control da senyum nie..hati sedang berbunge riang kan..abes ngan sumer orang ninie nak senyum je..hehehe..cowi ye..sesape yg nampak ninie tu jgnlaa ingat ninie ni giler..tp saya sedang bahagia..;)
sesungguhnye saya sedang berbahagia bersama dia tika ini..btol kot org kate tgh berdarah manis..bahagia dan gembira terpancar di wajah..hehhe..i admit it now..syukur alhamdulillah...segalanya di permudahkan ALLAH SWT...syukur..
untuk pengetahuan semua..ini merupakan
HARI PERTUNANGAN KAMI..
belom kawen lg tau..hehehe..kawen ninie akan jempot semua ok..jdnyer skang kami masing2 akan bz menyiapkan persiapan kami..eee seronoknyer..actually..sume da kami sttlekan pon..tggal yang penting2 je lg..:)
terima kasih buat SI DIA yang membuat saya bahagia sepanjang masa..senyum dan tawa x lekang dari bibir..:)..terima kasih sayang...

jdnyer skang kami akan lebih byk habiskan masa untuk persiapan dan kelengkapan..:)
waa best best..seb baek kawan2 n keluarga byk membantu..terima kasih pada rakan2 yang hadir pada hari pertunangan kami..doa2 kalian amat kami hargai..;)
segalanya bermula pada
23 MAY 2010
hari dia mana keluarga si dia datang ke rumah saya..
di situlah bermula nye adat kite..MERISIK..bakal suri di depan ahli keluarga..;)
MENGAPA 23??
kerana itu 23 adalah no kelahiran ENCIK TUNANG saya..:)
saya mahu sesuatu yg sentiasa di ingati menjadi pengikat kami..alhamdulillah tarikh tersebut ninie di risik dia...
bahagia???
yaa hanya allah yg tahu betapa bahagianya saat di risik yang tersayang..cincin di sarung tanda diriku telah berpunya..ikatan ini di panjangkan selama 40 hari..:)..selama 40 hari saya berada di bawah agen perisikan antarabangsa..hehehe
sehingga saat kami disatu..
pada 3 JULY 2010..
hati berdebar2 hanya tuan punya badan yg rasa..hehehe..sejuk kaki tangan saat menunggu jari di sarungkan cincin..perghhhhhhhh...jantung berdebar2 beb...hehehe...
alhamdulillah kini kami berada dlm satu ikatan yang akan membawa kami ke jalan yang lebih bahagia dan diredhai ALLAH..insyaallah..doakan kami ye kawan-kawan...
nanti kite sambung entry lain tentang sepanjang persiapan pertunangan kami ok..;)
alhamdulillah xyah g kursus kawen da..coz KAMI DA ATTEND KURSUS KAWEN AWAL BULAN 2 YANG LALU..weehhuuu..settle satu perkara...;D

12 comments:

  1. tahniah cik ninie hehe...
    welcome to the group :)

    ReplyDelete
  2. Selamat bertunang wahai adkku,
    semoga kekal hingga kejinjang pelamin dan seterusnya kekal hingga hujung nyawa...

    ~miss u dik~

    ReplyDelete
  3. tahniah utk cik ninie kite ea .. semoga berbahagie disamping si die yg dicintai .. agak2 nk langsung tu, tulis kt entry awl2 ea .. hehehe .. papepon .. congratulation !!

    ReplyDelete
  4. ninie cantik sangat..
    cerita lah details majlis ninie ni..
    nak tau jugaaaa... ^^

    ReplyDelete
  5. ChiLaBaey's SpotJuly 6, 2010 at 11:58 PM

    Sangat2 cantik, lain dari wajah biasa.. Selamat bertunang, saya doakan semuanye berjalan lancar sehingga ke jinjang pelamin kelak.... Seronok tengok.... :)

    ReplyDelete
  6. tahniah cik miezninie..........!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. hehehe
    mekaseh zool...mesti laa bgtau awal2..ninie nak jempot sumer blogger dtg raikan hari tue..:)

    ReplyDelete
  8. qah dear...:)
    mekaseh yang...

    arini nine citer detail sket ok..
    sbb gbr ada kat photog lg..yg ni pon dari kazen2 punyer cam laa yang..

    ReplyDelete
  9. mekaseh abg..:)
    insyaallah amin..doa2kan ye kami...

    kami pon sentiasa doakan semoga abah cepat sembuh..

    kalau dia sehat..bw dtg wedding ninie tau..bgtau dia ninie jempot..:)

    ReplyDelete
  10. haiiiiiiiiiiiiiiiiii sk8 scoot me dearest fiancee...;D

    lurv u darling...
    tenkiu for making my life feeling full n happy...love u so much!!!!

    thanks for da ring..for da love..for da day too..love u!!

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا