Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Tuesday, April 19, 2011

tAbiAT BurOk pUan NiNie..;D.heheh

haluuuuuu..:)

baru berkesempatan amek masa sket..hhihih

kepala da sakit nyut nyut je ni ha adap skrin ni...


relaxkan pale jap..:)

da lunch da korang?

mamam ape je sume arini..

hasil copetan cik ninie last weekend..:)

alhamdulillah..heheheh

bab sopink memang x hengat2 shaye nie..hahaha

TAPIIIIIIIIIII...sopink shaye 3 ke 4 bulan skali ye..bkn membazir tiap2 bulan nak sopink je keje..xde keje hape!!!..;D


SHAYE NI ADA TABIAT BUROK SKET..SUKE SOPINK..TP BARANG BKN BARANG SHAYE BUT TOK ORANG2 YANG SHAYE SAYANG YE..;P


hehehe..dulu kini dan selamanya laa...kalau ada yang shaye beli tuh pasti buat mereka sekeliling shaye..:)..PUAS BEB bile tgk mereka pakai sesuatu yang kt hadiahkan..belikan...xtau nape...pelik kah daku ini?????lu pk laa sendiri ye..hahahah


dpt rezeki lebeh kan..borang laa awal2 tuk kaum keluarga dan hubby terchenta..:)

kan puas bile dpt lihat orang yang kt sayang ni sume senang hati..

siap da beli baju raya lagi tau kami...


kata 1st time raya together2..:)

mestilah nak sedondon..yeahhhhhhh..hehehe


alhamdulillah..mama ayah n in laws pon siap kami sediakan sudah..masing2 dapat..:)

alhamdulillah tahunni rezeki lebeh buat mereka juga..adik2 juga...seronok giler haku sopink minggu lepas...:)


pUASSSSSSSSSSSSSSS hati sume aku beli..asal cantek tarik..asal lawa cop awal2..hahahah..naek pening laki aku angkut beg banyak2...:)...

ni bile da lapooooooo..muka nak makan orang je..heheheh..:)

xlaaa..ni muka tergezut mak ..nyah, mamat SUSHI KING ni gaduh kat dapur...

hishhhhhhh x hormat pelanggan btol dorang ni..seb baek haku da order..kalau x mau angkat kaki blaa kan b..;D



kami ni hantu sushi...

pantang jumpe laa...mesti mau punyer..:)
lagi2 cik hubby kat bawah nie..da x pandang kiri kanan da dia..;D

hasil belian..

perghhhhhhhhhh penuh keta..i punyer cume inner tudung je..

TU PALING PUAS HATI DPT BELI tau..;D


yang lain2 bia laa buat mereka2 kechintaan hati shaye..

alhamdulillah ya allah atas rezeki yang lebih hari ini..kali ini..;D





mekaceh sayangggggggggggggggggggggggg...;D..layan wifey mu ini sopinkkkk spreeeee... heheheh

5 comments:

  1. shopping memang terbaik.. therapy la katakan hihi..
    kita sama suka beli barang tuk orang.. nanti dah ada anak.. memang tu dorang saje.. asal kuar je mesti beli satu.. tak sah kata org ;)

    ReplyDelete
  2. Bestnyer dpt shopping :)

    Alhamdulillah..murah rezeki slalu..lagi2 kalau kite belanja untuk keluarga kan :)

    ReplyDelete
  3. Wooooooo......x ajak.....sedey...:-(

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا