Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Friday, November 23, 2012

FrOm PAPA wIth LuRV..;D

salam jumaat buat semua warga bloggers...
alhamdulillah semoga jumaat hari ini lebih baek dari yg sudah2 insyaallah..:)
terima kasih buat lil papa n famili untuk majlis yassin malam td bersama anak2 tahfiz ini..

sgt berbesar hati bile lil papa yang plan semua ni untuk famili dia..:)
sejuk perut dengar anak2 ni mngaji n baca yassin malam td..lg leleh air mata bile dengar mereka mengalunkan AZAN di setiap penjuru umah..:)

ya allah beruntungnya laa ibu bapa mereka punye anak soleh begini..moga anak mama papa ni jd seperti mereka di masa depan insyaallah..:)

majlis bermula lepas solat maghrib..
di mulai dengan bacaan pembuka dan seterusnya bacaan yassin bersama mereka..
paling tersentuh bile mereka mengalunkan azan di setiap penjuru umah..

lil papa mau setiap penjuru umah di azan, almaklum laa lepas ni umah ada baby kan..:)
ramai laaa yang berminat nanti..jd papa mau umah sejuk..;)
sejuk lg perut dengar mereka berdoa..;D


lepas siap semua kami jamu mereka makan..takut juga nak bg anak2 tahfiz ni makan sembarangan kan jd wifey ni  masak mee goreng je malam td..dengan kek sebagai dessert mereka..x lupe teh o panas sbb da mlm pon kan..;)

senang hati bile semua makan penuh adab dan sopan..:)
sgt tereatur idop mereka di baya ini..
bila mana anak2 lain sebaya mereka tika ini sgt ligat bermain kan..:)

bile perhatikan bacaaan mereka yang sgt lancar tu jd malu pada diri sendiri..
fasihnye lidah mereka membaca alquran..
sgt terang hati mereka..


cara makan pon dengan sunnah nabi tau..:)
apetah lg bile masing2 naek umah ...terkejut kami dengan cara penyusunan selipar mereka..kemas tersusun di bawah tangga..:)..sampai papa ni tegur laa anak2 nie.."MEMANG KENA SUSUN SELIPAR MACAM NI KE?"..nak tau ape mereka jawab??mereka kate.."AAH BANG, NI ADAB BILE DATANG RUMAH TETAMU" masyaallah..;D..bagusnyer mereka nie...sampaikan papa kate "YANG, PASNI YANG NI KENA AJAR YANG DEKAT DALAM PEROT TU" hehehehe

kelakar laa papa nie..;)
alhamdulillah
terima kasih buat suamiku yg prihatin nie..
serta majlis yg penuh barakah nie ye lil papa..;)
we love you

1 comment:

  1. i yg baca nie pun terasa sejuk hati nie...
    u yg ada kat situ pasti lagi tersentuh....

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا