Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Wednesday, July 23, 2008

bahaGIa MilIk KAmI



12 jUlAi 2008

;p..salam teman...
Lama sungguh aku x biaskan kata2 di lama ini..maaf ya teman2 andai kalian menunggu..;)
Ketandusan idea barangkali fikirku...

Aku punya banyak khabar buat kamu teman2..sesungguhnya aku bahagia...dalam duniaku..dalam hatiku...terlalu banyak untuk aku coretkan arini...yang pasti aku Cuma ingin berkongsi..

Istimewa buat MAMA2KU....terima kasih dari anakmu..;p
Aku punya 2 bonda tika ini..;)
Yang aku hormati...yang aku sayangi...

Bicara tentang bonda...;p
2 minggu lepas aku ke kampung MAMA...seronok...terima kasih atas layanan kalian padaKU..aku bahagia dan sennag sekali bersama2 mereka...maklumlah...tambahan dengan musim buah2an tika ini bukan??kalian juga boleh lihat di mana sahaja...bertaburan...buah2an di kaki2 jalan,....di gerai2..;p

Sampai x cukup tangan nak bw buah2 yang MAMA berikan...;p...yang makan jgn cakap la banyaknyer..;p
Hehehheeh...seronok berada di kampung...aman n nyaman jer...pagi2 lagi da tiba di Melaka..;p..kebetulan Mak Su dia pun ader di rumah..sempat la kami berbual dan berkenalan...;)

Bercerita tentang zaman kecil2 dia..;p
Berbual dengan ayah dan tingkahnya...;)
Makan bersama...

Doaku moga kalian di bawah rahmatnya wahai ayah dan mama dikampung..; p
Aku bahagia di sisi mereka di sana..betapa mesranya mereka..seolah2 kami punya talian masa lalu..;)
Naluri ibu..bisa ketahui yang mana elok yang mana tidak buat anak tercinta...;p

Mekaseh ma…;p
Keletahnya yang riang…pemurah hatinya…ringan tangannya…;p
Yaaaa…aku bahagia punya 2 bonda…;)
Di sini dan di sana AKU SAYANG MEREKA…;P

Nanti sha sampai lagi ya ma…;)

Buat ESKANDA ku…
Sha sayang kamu…
Terima kasih untuk pertemuan ini...

Aku bahagia dengan kamu...
Bahagia mlik KAMI..;)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا