Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Monday, November 24, 2008

WE WEnT fOr cYcLiNg.....;p

hurmm..
assalamualaikum.........;P
aku baru punya kesempatan tuk berblogging di pagi isnin nie..pagi ker?da tengahari laa babe...hehehe.. kau banyak keje laa plak di pagi hari nie..hehehe..

Banyak benda happen dis week..yang ntah pape sumer ader...;p
alhamdulillah, last friday nyte mak cik aku selamat berangkat ke Tanah Suci...sempat aku n family anta mak cu aku n husband nie..sumer family ader kat KL nie..tok aku, mak cik2 n pak cik2 aku...yang best si kembar pun ader...lama giler aku x juper si kenit2 nie pas dorang da pindah JB...;)..rindu plak kat dorang sumer...;)



so after lik makan malam ngan bee pas keje jumaat tue, aku lik umah siap mandi n terus g umah pak long kat FAM ...lama laa lepak sana...having dinner with all my dad family member..;P..sampai kul 3 pagi aku kat sana coz flight auntie aku kul 3 pagi...



lepak2 borak2 ngan kazen aku sumer..sempat layan citer KAMPUNG BOY...hahahah.best gak rupenyer kartun tue..ni si kak ngah laa nie...terjebak aku layan kartun ngan anak2aku nie..;)



yang paling penting layan dorang lagi bagus dari layan benda yang wat pening paler aku jer malam2 jumaat nie...banyak benda leh wat dari layan benda tue...;p..da twins will be here till end of dis month..insyaallah next month kitorang turun JB tau...kak ngah ngan kak long kena tunggu along dtg tau??..;p..ti kiter lepak Danga Bay k..

so WE got a very nice plan for tomorrow morning means on Saturday laaa kan..haha..last week da g main badminton, so dis week aku ngan bee nak g cycling plak..yeah yeah...;p



so arini aku da plan aper nak bw g cycling tue...best seh g lepak taman hutan tu berbasikal..x mahal pun...murah jer n aman dalam tue...ramai gak yang dtg sana..bawa anak2 jalan2 riadah petang2...;)



kat sana kitorng sewa basikal, ada laa dlm 2 jam sewa..;p,heheh 2 jam jer..x larat ler..hahaha..giler penat weh...nak pengsan aku rasa.hahah..next time g ramai2 lagi best...;p

kayuh punya kayuh sekali ujan turun babe...;p..per lagi jadi jaguh pecut dunia laa kitorang..;p..naseb sampai kat satu chek point nie ha..;)..berbasikal laa kitorang kat port tue...hahaha..luar ujan..nyaman giler kitorang rasa..aman sesangat...banyak pokok...x panas...monyet pun byk gak..

sempat jalan2 kat danau perikanan, kat taman arnab...g sawah padi...;p.heheee,aku heapi sgt..luper sekejap aper ada lam paler aku ..;p..da penat berbasikal kitorang pun balik..



then g lepak kat Tasek jap..;p..g bagi ikan makan...aku suker lepak kat tasek nie..ikan2 dia besar oooiiiii!!!ada sekali aku ngan b baling roti giler besar ikan yg lompat..terkejut mak seh...;)..hahahha..adus kalau laaa ikan u lompat atas aku...berenang plak mak petang2 tu kan b?heheheh..

kelakar laa, selalu ptg2 ader orang main motobot kat situ tp last week xder, jd kitorang lepak bg ikan makan jer...;)..lagi2 pas ujan kan?lapa punyer ikan2 tue...hehehe

aku paling suker jog kat tasek nie, dari zaman aku sekolah til sekarang aku suker abeskan masa aku kat sini...jogging ker, main badminton ker, main taman permainan ker?sumer2 aku layan jer...;p

ti next time aku bawa korang join aku k..;p
see ya..

thanks bee for da fullest weekend...;p

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا