Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Wednesday, August 26, 2009

TEKnIk BArU peRoGoL!!!!

~Rohypnol & Progestrex~


Menurut laporan Polis

seorang wanita telah dirogol oleh 5 lelaki disebuah kelab malam di Singapura pada malam Sabtu sebelum ditinggalkan. Wanita tersebut tidak berupaya untuk mengingati kejadian malam tersebut, namun ujian mengesahkan bahawa beliau telah dirogol berulang kali dengan kesan rohypnol di dalam darahnya dan progestrex, sejenis pil "mencuci" yang kecil.

Dadah tersebut kini digunakan oleh perogol-perogol dan kemudian "mencuci" mereka. Progesterex dibekalkan kepada para Doktor haiwan untuk"mencuci" haiwan besar. Khabarnya Progesterex digunakan bersama Rohypnol, sebagai dadah "Dating" dan rogol.

Apa yang mereka perlu lakukan ialah menitiskan Rohypnol ke dalam minuman si gadis, mangsa tersebut tidak akan ingat apa-apa pun esok paginya, apa yang berlaku kepadanya sepanjang malam tersebut.

Progesterex amat senang larut dalam minuman, akan "mencuci" agar simangsa tidak akan mengandung akibat dari perkosaan tersebut dan siperogol tidak bimbang untuk perlu menjalani ujian air mani dan DNA kemudian.

Kesan dadah ini adalah K*E*K*A*L terhadap si mangsa. Prodesterex asalnya adalah untuk memandulkan kuda, Mana-mana wanita yang mengambilnya TIDAK AKAN MENGANDUNG SAMPAI BILA-BILA.

Si durjana boleh memperolehi dadah ini boleh mendapatkan dadah ini dari pusat haiwan atau mana-mana universiti, dan ia diramalkan akan digunakan dengan berleluasa di kampus-kampus.

Tolong edarkan maklumat ini kepada semua yang anda kenali, terutama teman wanita dan gadis remaja. Berwaspada apabila anda keluar, jangan biarkan minuman anda terbiar tanpa dijaga oleh orang yang anda percayai.

Azila Bakri,
Social Worker,
All Women's Action Society (AWAM )

P/S: bE EXtRA cAreFuL mY dEAR LAdIes OuT THerE!!bERbaGAi2 caRA YG merekA gUna SEKaraNg Nie..BerHAti2 DEnGAN MANUSIA kElIlInG anDA..JAuhI la MeREka2 Yg BerKAiTAn DENgaN DADAH iNI..Aku BEnCi BtOl MAt2 ganJA N dadaH nI..xDe OtaK lanGsuNg!!!

25 comments:

  1. huh,,,
    bahaye gak ni kan...
    so kamu berjage jage yer...
    satu informasi yang baru,,,
    sangt bergune...good

    ReplyDelete
  2. huh..nanti xleh dpt baby c0mel..rugi2..ha3

    ReplyDelete
  3. wallaweyhhh,bahaye btol zaman skrg nie,mcm2 kaedah ade nak merogol,be careful la utk gadis2x diluar sna...

    ReplyDelete
  4. syaf:

    tu laa dik
    mengerikan btol!!!
    sgt jahat tau dorang nie

    ReplyDelete
  5. sha:

    tau xpe dear..:)
    sape xnak anak dik oi
    ;p

    ReplyDelete
  6. firsya:

    kamu pun take care dear...
    jahat ni x kire bini orang ke awek orang?dia belasah je..:)

    hati2 all ladies out there..;p

    ReplyDelete
  7. member gua si black tu tanya berapa harga?

    ReplyDelete
  8. kalu laki mkn apa effect dia??
    betul jahat tak kira laki ke pompuan jahat ttp jahat...

    klinik haiwan kat mana ne ae?
    hahaha

    ReplyDelete
  9. bahaya...
    mcm2 de zmn serba canggih skrg nieh..

    kak..jgn lupe amek award plesz..:)

    ReplyDelete
  10. wanita:

    tenkiu sayang...;)
    untuk kegunaan bersama..kite kan wanita
    :P

    ReplyDelete
  11. apei:

    alamak bro..wa x jd dealer ar..;)
    ckp kat black xyah laa...bulan pose ni..kena sambar petir kang

    hahahaha
    ;p

    ReplyDelete
  12. spec:

    kalau laki makan MANDUL kot.;)
    hehehehe...

    x pasti laa plak veterinar kat mana spec..;)

    g google chek
    ;)

    ReplyDelete
  13. makanya ndak boleh minum sesuka hati kalau ada offer bg minuman kan..

    ReplyDelete
  14. ayin:

    ye laa sayang,
    jgn minum air dari org x di kenali tau..:)

    ReplyDelete
  15. aduhai bahayanye.. takut la plak..skang ni semua orang asal bole je kan nak wat jahat..huhu

    ReplyDelete
  16. bila sesuatu yang baik disalah guna maka jadilah bencana

    ReplyDelete
  17. kak yati:

    to laa kak..nak wat jahat tu senang je.nak suh wat baek punye laa pk 80 kali..;)

    ReplyDelete
  18. kamu mmg betul mamai..:)
    yang baik tu dari allah..yang jahat tu dari kite sendiri kan..

    ReplyDelete
  19. betul2 kesan ubat nie...tapi tak lah+aakak nak anak...heee.heee

    ReplyDelete
  20. len kali pakai suar dalm besi ....siap ada mangga..

    ReplyDelete
  21. ibu:

    ninie pun nak bb chomel mcm bb akak..:)

    hehehe
    minta simpang benda2 mcm ni kak

    ReplyDelete
  22. aku:

    hahahhaa
    bleh gak tu..kamu jd dealer ke?
    :)

    ReplyDelete
  23. zara:
    hati2 dik...;)
    kat luar tu x mcm kite sangka tau
    :)

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا