Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Monday, August 2, 2010

Cinta PAndanG pErtaMA kAh Ini..;D

Salam semua warga bloggers..
arini mood nak menulis kembali..hehehe..kenapa ye??
sebab arini free..boss g uerope for 2 weeks..alamatnyer beku laa di office..
sebab saya ni x suke wat keje tangguh2 jd keje sume settle da..hehhe..ye laa sgt tuh..hehehe.

diam x diam..da almost a month..alhamdulillah..
semoga segalanaya berjalan lancar sehingga ke hari itu..insyaallah..amin..
kate orang INSYAALLAH tu 99% jadi manakala cuma 1% mungkin gangguan atau pun rintangan kan..:)
semoga segalanya baek2 saja sayang..:)
rupa-rupanya cinta telah membawa hatiku terbuai-buai ke sana sini tanpa perlu berhenti di mana-mana "lampu isyarat"..hehehe..btol tu..kalau dulu byk sume nak ikut kata hati..tp arini ada hati yg perlu kite jaga dan bajai..:)

cuma encik tunang tu je yg paham..ari2 ada je benda nak wat dia marah kan saya..geram kat saya nie..kan b?..naek pening si dia nak melayan karenah saya nie..:)..mungkin ini dugaan bertunang..emosi x stabil..hahahah.

bagaimana kita dapat melewati indahnya fajar pagi, jika kita tidak pernah melewati pekat malam kan??..:)..tepuk dada tanay diri..dengar kata hati mati kate orang..gunakan akal..letakkan akall di depan nafsu..pasti kamu kan ketemu cinta nan satu..;)

bahagia tu bukan dari yang orang nampak..tapi dari apa yang kite rasa kan??hehehe..gambar bisa menipu bila wajah dan hati x bersatu..wajah bisa melakar seribu rupa tp hati merana lara..haahha..ada juga org mcm tu kan..bahagia yg hanya pada luaran..dalaman??ko je laa tau..jd ko je laa pk sendiri..:)..ooopss..

saya ni pelik sket..sampai cik tunang pon kate camtu..degil memang laa ya amat dia kate..keras kepala cam batu..hihihi..xtau nape..memang di akui..kalau xnak tu memang la saya xnak sebab saya bukan lalang yang seperti di tiup2 angin tue..:)..u know me kan??..:)

jalan pertama da kami tempuh..jalan kedua menanti dan minta2 jalan yang lurus..dan x menyesakkan kan..:)..semoga segalanya baek2 saje sayang..xperlu dua atau tiga untuk saya cari dan tahu DIA CINTA PERTAMA saya..alhamdulillah..

kenali dia seperti aku kenali puluhan karakter SEORANG LELAKI..penyayang itu dia..degil juga ada..sweet itu selalu nyer dia..kalau naek escalator mesti suke amek kesempatan cium kepala dari belakang..saya suke..hehehe..sebab dia tinggi dan saya rendang jer..:)

garang dan tegas x leh di pisahkan dari encik tunang nie..dtg dia punyer sweet alahaiiii..rasa nak duk depan muke dia jer..hehehe..bile dia senyum..sama laa mcm askem cair di panah matahari..eheheh...itu laa budak nakal saya..:)..yang dulu teman..lalu menjadi kekasih hati...lantas kini menjadi tunangan hati ini...alhamdulillah..:)

segalanyer seperti fantasi..yang semakin jadi realiti..saper kate FANTASI dan CERITERA cuma rekaan semata-mata..ahhaha..:)

cant wait for da day.
SELAMAT HARI BAKAL ANNIVERSARY YG PERTAMA PERTUNANGAN KITE MR.B..
TILL DA DAY I SAID " I DO"
will always love u
P/S:
soRRy Ya kalau selaLu bUaT KAMu MAraH taU
maRAH KAmu TEnTunYA kerana selalU memIKIrKAN AKU
kalAu ORANg YG kiTE sayAng Buat X pOrT je lAgi HAru...

ThanKS B

8 comments:

  1. wah..wah.. sweetnye..
    bahgianyee cik ninie kita ni..
    saya pun tompang bahagia..
    tak sabar tengok korang naik pelamin..yiheee~

    ReplyDelete
  2. wah tahniah-tahniah,,,,
    u LOOk so cute laaa.......
    doakan semoga hari bahaGia tiba tanpa sebarang haLangan........

    ReplyDelete
  3. seronokkan org dah tunang ni...


    good luck kak..
    utk p'jlnn ke hari itu..;p

    ReplyDelete
  4. ini aku memang kena pegi kenduri ini couple ni... hari2 entry berbunga2.... hehehehe (tompang bhgia joga ya!!)

    ReplyDelete
  5. qahhhhhhhhhh..windunyer sama kamu yang.:)

    pengantin baru ni pon ape kurangnyer kan..hehehe..kena dtg tau nanti yang..:)

    ReplyDelete
  6. mekaseh nid's..:)
    moga yg baek2 buat kamu juga ye dear..

    ReplyDelete
  7. fie..ko memang kena dtg bw hero aku tue beb..:)

    da pandai ape da wafie??

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا