Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Monday, August 16, 2010

TeraWEH dI MASjID negARA

salam
jap je da monday..monday blues??owwhh xde dlm diari saya monday blue green yellow nie sume..hehehe..ari2 mcm biasa..keje keje keje..alhamdulillah arini ada rezeki lebih dpt tuk ari raya..weeehuuuuuuuuu..:)
ninie g teraweh ngan encik tunang last weekend..weekend baru dpt teraweh sama sebab ari lain b keje..jd dia buka di rumah n ninie buke di rumah juga..cume b4 lik umah sempat laa g bazar ramadhan carikan makan buka dia..:)..bile weekend baru masakkan tuk buka encik tunang..
encik tunang bw ninie teraweh di MASJID NEGARA..:)
best sgt teraweh kat sana..sempat lg ninie berbuka di rumah dan kemudian encik tunang dtg pick up kat umah terus g teraweh..:)
ooo jatuh cinta bile tgk encik tunang g teraweh pakai jubah yang ninie adiahkan buat dia tyme g umrah aritu..:)..sejuk je mata pandang..hehe..nampak mcm anak pak arab da b ni yang..:)..sibuk mcm mana pon..teraweh mesti kami pergi..kawen tetap kawen..persiapan kena la persiapkan..tp jgn sampai lupe tanggungjawab pada ALLAH..berjalan ke sana ke mari..terweh kena laa pegi buat..jgn penuhkan perut je pastu teraweh ntah ke mana k..:)

3 comments:

  1. betui tu .bulan mulia ni ler kita nak lebihkan amalam..lagi pun staun sebulan je terawih ..

    ReplyDelete
  2. alal , lame da ana tak dtg snie . hehe . da btunang ea . moga bhgiaa . nt kawen jmput taw =D
    selamat brpuasa :)

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا