Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Wednesday, September 15, 2010

sAtU haRi Di HArI rayA..:)


satu hari di hari raya..hehehe
ni laa kami satu hari di hari raya..:)
kat spital..hehehe..mama kena dialisis ari jumaat tu..jdnyer pg raya mama kat spital..
kami adik beradik n ayah je kat umah semayang raya..
tahun ni mama ayah adik angah pakai PINK..;D

anak sulong dia ni jer lari tema sket..heheheh
yang pentIng cotton kan..heheheh..
ni angah..hehehe
pink lagi...tudung semalam malam raya baru jumpe kat Jalan Tar..:)
ni kat spital tunggu mama siap n berangkat ke kampong halaman di perak..eeeeeeeeeeeeee x sabar nak lik umah tok..beg baju sumer da packing lam keta da..;)

ni anak bujang mama merangkap adik kecik ninie yang bongsu..kecik x kecik sgt laa..da 21 da umur pak janggut nie..hahhaha...muka nak poyo di pagi raya..:)

aritu kami gerak balik kampong dalam jam 10.30 pagi..:)
highway daj em sehhh..xpe xpe bia lambat asal selamat..lemang da tapau jd sepanjang jalan makan lemang atas keta...kena plak pg raya ujan lebat kan??best jer pg raya nyaman je x panas..hehehhe
balik kampong ikot highway then terus masuk GOPENG singgah beraya umah kawan ayah Mak Cik Ani kat sana..walllaaaaaaaaaaaaaa bestnyer kampong dia..;)..memang serius kampong...umah pon laman luas..byk pokok durian..da byk kali da panggil kitorang dtg biler tibe musim durian...nampak gaya memang ninie suke balik kampong Cik Ani nie..;)..heheheh

singgah makan ketupat rendang bagai..lama gak laa dok berposing2 kat sana ngan ajad n kakak sumer..borak..menjempot dtg to my wedding..:)..heheheh



sampai kampong around 2 petang..:)
yeah yeahhhhhhh..sampai2 je sumer da ada..oo da lik kampong..pak teh n mak teh da lik kampong...pak tam pon ada..pak su pon ada..waaaaaaaaaa bestnyer sumer ada..:)

da macm kedai jual keta depan umah tok biler sume anak cucu lik raya..:)
tu yg saya suke di pagi raya...sebab sumer adae..termasuk laa si dua gadis kat bawah nie..raya sakan kami tau..:)

mereka temanyer putih adik beradik nie..:)
comel2 je sepupu aku nie laa..heheheh..shasha n zana...sakan laa kami coz mlm tu kami nak wat BBQ yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...;p

raya korang amacam??
mesti lagi best kan...
;D

No comments:

Post a Comment

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا