Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Sunday, September 5, 2010

terima kasih sayang..:)

Mata ini indah melihatmu
Rasa ini rasakan cintamu
Jiwa ini getarkan jiwamu
Jantung ini detakkan jantungmu

Dan biarkan aku padamu
Menyimpan sejuta harapan
Aku padamu
Rasa ini tulus padamu
Takkan berhenti
Sampai nanti ku mati
Biarkan aku jatuh cinta
Pesona ku pada pandangan
Saat kita jumpa
Biarkan aku 'kan mencoba
Tak perduli kau berkata
'Tuk mau atau tidak
30 august 2010 - 3 september 2010
detik hitam bulan puasa ninie tahun nie..ape pon alhamdulillah da semakin sehat..:)..terima kasih pada semua kwan2 yang care sgt pada saya...pada keluarga..dan pada encik tunang...lurv u sayang...
5 hari masuk wad..sgt laa x best ok..bermula dengan demam yg da 2 mggu x baek2..dengan batuk selsema dan demam..at last monday kena warded.bile demam da sampai 39.3c...kan parah da tu..
xray punye xray..amek darah punye amek darah sekali kena sinus..ape lg operation laa hidung ni last tuesday...sakitnyer ya alllah ..tuhan je tau..mekaseh sgt pada famili dan encik tunang yg ari2 teman ninie...
pada encik tunang..mekaseh sayang sanggup dtg duk hospital berbuka sama ninie..:)..terharu sgt darl..:)..makan bersuap..siap bw sebakul buah lg encik abg sayang ni dtg spital...btol2 jaga dia sama saya..:)risau btol dia bile saya sakit nie...terserlah kasih sayang dia buat saya..lurv u so much b...
jd nyer skang ni saya cuti sampai laa raya ni nanti..yeahhhhhh..hehhehe..alhamdulillah da makin sehat...persiapan raya pon alhamdulillah da settle..:)..sempat lg seb baek awal2 da siapkan kuih raya buat umah n mama mertua saya tue..lega..hehehe
selamat hari raya ye semua..:)

1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا