Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Monday, January 9, 2012

~CoNGratS dR.ezAnI & a DaY wiF mY oToMEN~

heeee

selamat pg sume..:)

mula2 nak wish congrats to MALAYSIA 1ST MASTERCHEF..:)

DR.EZANI...heee pasni leh buka kedai mkn sebelah klinik yer..hihihih


sgt laa teruja nonton masterchef ngan hubby mlm td..cepat2 ajak hubbu lik dinner sbb takot trerlepas final ni..:)..syok oo x sangka masakan abg wahi tu comel2 sgt..nak mkn pon sayang sbb deco dia superb..lg2 dessert dia mlm td..mmg nampak high class abes..:)


siap ckp kat hubby.."yang nanti kalau ezani kuar buku masakan kt beli ye" hehehehe...

tghari tu kami ke Damansara D'Rimba..lepak umah hubby big brother..:)..umah bangah..
sebab da tau nak g sana..auntie finie n acu ni belikan buah tangan si otomen 6 beradik ni untuk si qayyim..:)...


si kecik ni baru 3 tahun tp dia punyer minat dengan otomen..ya ampunnnn..:)

kalau balik kampong x tinggal satu beg otomen dia yang di usung ke sana ke mari..dia nampak je acu dia pegang otoemn tu terusss je salam acu n bg kiss lagi kat pipi..;D

penuh lagi babah dia kate otomen dia satu bakul..:)

punyer laa dia suke ngan otomen ni..:)..budak2 kan..:)..alah membeli menang memakai kan..:)..

ninie suke beli n beri adiah ni..bile si penerimanya sgt menghargai pemberian kite tu..:)


si kecik muka eksaited tunjuk otomen baru dia kat babah n acu..:)

seronok sgt tgk budak2 nie.. dengar plak pastu dia nyany lagu cite otomen tu..:)

dengan bahasa pelat dia..menyengih sorang2 nyanyi lagu otomen dia..;D



terus di buka n susun otomen dia..puas laa dok terangkan satu2 otomen tu punyer nama kat auntie dia nie..:)..kite tau otomen je..tp dia kenal enam2 otomen tu nama ape..:)

da petang bw dorang g swimming plak ..:)
siap bw otomen dia mandi pool lg tuh..ramai bebdak mandi..syok btol umah ada pool kan..senang2 terjun jer terus kan..






puas lepak umah bangah..sebelum maghrib tu kami pulang n dinner kat luar terus sebab mlm tu nak nonton FINAL MASTERCHEF..;)..abes laa rancangan kegemaran kami malam td..lepas ni xtau laa cite ape plak kuar kan..;D

2 comments:

  1. congrats buat ezani...
    tapi i salute gak kat wahidan...
    mmg superb lah dorang2 nie...

    kids mmg cute with expression ikhlas dorang kan :)

    ReplyDelete
  2. tu laa..xpenah miss tgk each episode..:)

    teruja tgk dorang present..hihih

    dats y saya ni suke laa sgt beli pressie2 bg dorang kak..duit abes pon xpe..hati senang..:)

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا