Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Thursday, January 19, 2012

dUlU laiN SEKaRAng LAiN..;D

hellooo

selamat pg sumer..

arini mood x swing sebab sok da cutiii

yeahhhhh..x sabar nak cuti panjang nie..;D


nak citer tentang dulu dan sekarang..:)

ADA APE DENGAN DULU?

mesti laa ada..kalau xde dulu mana nak dtg sekarang nie?buatnyer dulu kamu da mati? maka ada ke arini?xde kan..sama laa juga ape pon ye..kalau xde yang dulu xde laa yang skang ni kan?


skang da tahun 2012..:)

begitu pantas masa berlalu..orang kate waktu da semakin cepat sgt skang ni..x terasa berjalannyer waktu..:)..JANGAN LUPE ITU JUGA TANDA AKHIR ZAMAN ye..bile mana waktu semakin x menunggu kita..


2012

permulaan yang sgt baek buat kami...

alhamdulillah..;)

x nampak ke? da semakin berisi da muka nie?adoiii..:)


2011

satu titik baru dalam hidup saya..:)

bermulanye episod rumahtangga yang penuh cinta..:)

kalau dulu keje nak bergaduh je tyme berdua..

kali ni hati berbunga2 je kami..sentiasa penuh ceria dan bahagia atas kurniaan allah..:)

alhamdulillah...;D


2010
wooww tahun jd tunangan yang penuh kontroversi..hihihih
alhamdulillah orang kata dugaan bertunang tu maha hebat..memang pon...;p
HANYA YANG BERTUNANG JE TAU RASANYER..;D






2009

tahun kite enjoyyyyyy giler..:)

x pk ape dis time..waktu cuma untuk keluarga dan dia jer..:)

otak x pk berat2 pon..






CIK NINIE


2008

lagi laa muka cam budak sekolah..:)

hihihih...







alhamdulillah

setiap tahun hidup dalam keredhaan allah swt..:)

syukur..:)


setiap yang berlaku dlm hidup ninie itu kenangan paling indah..:)

syukur ape adanya..alhamdulillah...sebab kita manusia x sempurna yang bersyukur dengan kurniaan allah..walau punyer kulit yang bermasaalah masih bkn masalah pada saya..

CIPTAAN ALLAH ITU SEMUANYA INDAH KAN?;)


x perlu nak treatment sana sini..

make up itu ini..produk mahal2 sana sini..xkan laa dari kecik kulit kau hitam tetiber da besar ni ko rasa ko putih plak??mekel jaksen ape ko??:)..sedar diri sket..cantik tu subjektif..dua2 pon ciptaan allah..jd jgn perasan ar putih..kalau da azalinyer hitam melekit..:)..



selamat bercuti yo..:)

1 comment:

  1. tak kesah la tembam ke kempis ke janji sihat, cik abg syg, okey dah tu =)

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا