Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Thursday, March 8, 2012

Dancing in da rain..:)

"success in marriage does not merely finding the right mate, but through being the right mate". :D

I likeeee dis so much!!!!
Really true..

Selalu orang kate " kite xkan dpt ape yg kt nak" tp saya dpt ape yg saya nak dan xperlu kite pura-pura jdkan dia ape yg kt nak kan?:)

Semalam balik keje to kelana jaya terus.. Kat kl xujan lg masa ondeway pegi sana.. By da time kat pj ujan da turun but still sampai umah mama renyai lg...:)

Ondeway balik looks like kl mcm da heavy rain.. Sampai npe terus renyai nak heavy da..

Terus hubby benti tepi n gimme baju ujan yg comel ni tamau wifey basah kehujanan..:) how sweet n how comel my rain coat nie!!!;)

Yellow n transparent lg..:)
Rasa nak duk situ tunggu ujan lebat jer..hihihi

Cemana laa saya x sayang sgt kat dia ni!!!;) sempat lg amek gbr wifey ni cik asben tu..:)

No comments:

Post a Comment

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا