Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Monday, March 15, 2010

alHamdulillah...:D..sATU harI YanG PENUH Syukur hari ini

salam
syukur alhamdulillah..arini bemula dengan yang baek2 saja..semoga segalanya berjalan lancar hendaknyer..amin..;)

arini mama DISCHARGE..SYUKUR YA ALLAH...tp masih x kuat lg...ape pon syukur dari ICU mama ke wad biasa dan arini mama da kuar hospital...syukur sangat..kurang sket risau dlaam hati nie tau..

arini dpt saya nak senyum dengan penuh makna senyum..:)
sebelom ni risau je sangat2...9 ari ninie berumah tangga kat spital tue...naseb laa cik abang sayang ni paham keadaan ni...tu yg sayang sangat ngan dia tue..hehehhe

arini spend tyme ngan dia plak..lunch sama..bekfest sama...arini kami g amek barang kami kat kl tu..then petang ni dia kena ke SEPANG plak...syukur alhamdulillah..arini ye berjaya dapatkan CHARGEMAN dia..:)...syukur alhamdulillah..penat lelah mr.b sambung pelajaran berjaya...:D

syukur arini bertambah rezeki dan pangkat mr.b...x sia2 usaha dia untuk meningkatkan jati diri...supaya xdemanusia yg pandang rendah pada dia lagi..:)...syukur berkat kejatuhan dia bangkit dengan cemerlang..:)..aku bangga dengan pencapaian dia...:)

aku mahu jd teman dan kekasih...bukan sekadar punyer dia sebagai batu loncatan saja..pada ninie teman lelaki satu bukan bersilih ganti macam baju..nak panggil bile xnak tikar lain..maaf itu bukan aku....

TAHNIAH DEAR..;D
baru je mr.B CALL ME..ALHAMDULILLAH DIA LULUS CEMERLANG!!!!makan besar laa arini B..hahahaha...

syukur ya ALLAH atas ape yang kau beri kan pada ku..mereka2 yang berhati riang..mereka2 yang berpendirian teguh...merka2 yang tidak berhati lalang...amin ya allah...kau tetapkan lah hati2 mereka menerima dugaan dan cabaran di dunia mu ini..amin...peliharalah kami dari dugaan dan ujian...

6 comments:

  1. sentiasa mendoakan org yg tersayang sihat dan bahagia kan..

    alhamdulillah dengan kesihatan ibu kamu..

    dan tahniah atas kejayaan ur bf..

    ReplyDelete
  2. wahhh makan besar kat mana tu... jgn lupa update ekkk

    ReplyDelete
  3. congrats to ur mr. b :) n syukur semoga semakin sembuh mama :) mwahh. rindu kau. kenapa tak dtg reunion?

    ReplyDelete
  4. ari reunion tu aku wat kenduri g umrah laa beb..:)..mekaseh ye..ti bile2 kite plan jumpe tau...windu sama ko gak moi..;)

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا