Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Monday, August 1, 2011

tEnKiU hUbBY fOr DA swEEts hOneYmOOnS eVEr..:D

SWISS GARDEN RESORT & SPA

KUANTAN

28-30th JULY 2011


:)

ari yang paling best heaven seronok giler in our life..

cuti2 yang syok..hehehe..

tenang..kelakar..sume ada..;)

tenkiu sayang bw cik wifey ni sampai ke sana..;)


from cherating wif lurv..;)

kat sana pantai je laa kan yang bersepah..

sanan sini bayu laut


cinta kami..

pasir pantai..:)

deruan ombak..

dan halusnya pasir pantai..

my sweets ever man..;D

percutian ringkas..

berdua sentiasa..gelak ketawa..

berkepit je keje..hehehe


masa2 berdua kena diluangkan bersama..

di penuhi dengan penuh rasa..



pantai..

sejuknyer air laut sesejuk hati ini bila dia ada bersama..

x kira di mana..:)


kaki akan sentiasa melangkah seiringan

dengan janji ikatan tuhan..:)

di bimbing dan membimbing..


sehati dan sejiwa..













sempat kami ke terengganu..:)

jalan2 cari makan..

dan pulang hubby ke cherating pula..:)

dia tau wifey ni..kalau di tanya pekan batu atau buih lautan..;p

maunya da n pastinya ke PANTAI!!!;p

ninie dan laut serasi bersama

kalau satu ketika di ari tua..

mau saja kami bina rumah di tepian pantai

menghirup udara ciptaan allah..


mendengar deruan ombak tiap ari..

merasa damainya bayu tiap tika dan waktu..;)



before pulang..berat kaki mahu melangkah..;)


TERIMA KASIH SAYANG ATAS CINTA DAN KASIH KAMU..

5 comments:

  1. so sweet both of u. selamat berpuasa ya

    ReplyDelete
  2. tiap-tiap bulan pi honeymoon ek korang! hehehe anyway nikmati cinta kamu semahunya. Itu nikmat dari tuhan untuk hamba-hambanya.

    ReplyDelete
  3. bestnyer kak...honeymoon je yer..bleh plak jln ke ganu..uishhh..best2

    ReplyDelete
  4. tgk gamba, trus rasa tak saba nak kawen. hehe

    ReplyDelete
  5. suwittttttttt !!!!

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا