Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Friday, August 26, 2011

BerBuKA denGaN IKEA..;D

wehuuuuuuuuu


sejuk2 ni perut terasa lapar lebeh dari biasa plak..:)


sedapnyer laa tgk makanan2 nie..hehehe




semalam hubby bw kite buka puasa kat ikea..:)


lepas teringin nak makn meatballs nie..sebaek da halal kan?hahahah


kalau x masak laaaa...;p



my feveret kalau dtg ke sini..;)


hubby plak dengan salmon dia..enak juga..


arini buka luar juga..yeahhhhhhh tenkiu sayang..


da ujung2 puasa ni ari2 la cik hubby bw wifey berbuka di luar..:)





korang berbuka mana?


ramai yang da pulang ke kampong arini kan?


hati2 di jalan raya ok..;p




ninie insyaallah monday ni akan berada di kampong hubby..


yeahhhhh...1st time beraya as husband n wife kan?kena laa follow hubby..mesti terasa bile pagi raya mama ayah xde ngan kite...;(




kemudian kami akan ke perak plak ke kampong ninie..


wehuuuuuuuuuu 1st time ni nak bw suami balik kampong shaye..hehehe


mesti meriah ramai2 kan..:)



mood raya da meluap2 nie..ehheheh..;D


2 comments:

  1. drive carefully ye..takecare.

    ReplyDelete
  2. lama tak gi IKEA.

    best yer first time beraya ngan suami. jgn sedih walaupun tak beraya hari pertama ngan parents. sbb rayakan sebulan. anggap je la palinglama blah suami seminggu, 3 minggu selebihnya blah kita lagi bestkan ahaks.

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا