Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Tuesday, August 2, 2011

rAmaDHaN seBAgai IStErI..;D


~~1 OGOS 2011~~
RAMADHAN 1432H

ALHAMDULILLAH
tu je yg terucap biler dapt berRAMADHAN dengan suami..:)
dulu status buah hati je..skang da jd bini ye..hheeeh

pengalaman..
best!!tu je leh ckp..walaupon ngantok..nikmat sediakan sahur suami tu pengalaman berharga..:)
lagi2 pertama kali berpuasa bersama kan..syukur..di beri kesempatan allah tuk jalani ibadah tu berdua..;D..alhamdulillah

berdua..
nama pon berdua kan..jd menunyer x perlu laa berat2 sgt kan..suami ringkas je menu bersahur dan berbukanya..kalau dpt berat lg dia suke ye dak..;)..janji air tangan tu ada kate orang..x berapa minat nak beli lauk pauk segera nie..selesa kalau saya sediakan sendiri untuk dia..

bersahur bersama..berbuka bersama dan bertarawih berdua..kan seronok tue..:)
indah sekali..walaupon sahur tu sunyi je berdua..x meriah mcm zaman bujang dulu ngan mama ayah n adik2..;D..tetap bersyukur kali ni ngan keluarga sendiri...;p

alhamdulillah..

bagaimana puasa2 anda?
selamat menjalani ibadah puasa dengan sempurna ya semua
semoga segala tingkah laku dan tutr kata terpelihara..;)
selamat berbuka ye nanti..;)

8 comments:

  1. saya pon tumpang happy. nak merasa berdua tuh lambat lagi. huwaaa

    ReplyDelete
  2. betui kan ninie..janji kita yang masak..simple pun takpe.janji airtangan isteri ..

    ReplyDelete
  3. tumpang gmbira!hee.dah agak dah akan ade entry ni.hehe.semoga berbahagia slalu dgn si die yg tercinte!hee. moga ramadhan kite dbrktin ndrhmatiNya.

    ReplyDelete
  4. mekaseh lya..
    ada tu nanti yang akan merisik kamu sayang..


    sabar itu indah..:)
    da jumpa nanti x lari punyer laa..;)

    ReplyDelete
  5. btol kak atty,

    bab2 nak isi perut suami ni bialaa air tgn sendiri kak..

    ari2 bg mkn luar pon s best juga..;p

    selamat pose akak..;D

    ReplyDelete
  6. muaz..:)

    hehehehe
    mereka2 yang sehati sejiwa ni mmg selalu bleh di agakkan..;D

    kamu pon akan lalui yg sama..
    trust me..:)..insyaallah

    ReplyDelete
  7. pastinya RAMADHAN ini ramadhan paling bahagia buat kamo... ;)

    ReplyDelete
  8. hehehe
    alhamdulillah kak ina..nak jd mcm kak ina n achik gak..:)

    bahagia sampai hujung nyawa..:)

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا