Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Monday, October 13, 2008

BukiT tInggI fUN faIrs...;p







salam...
hehehhe..nak tulis tajuk nie pun aku da gelak dulu da...;p
aku g fun fair jumaat lepas...best giler...happening pening sumer ada...

actually raya 1st dulu da perasan da tp x dpaat g walau hati nie memberontak gak nak g...hehehhee.kat Bukit Tinggi jer, giler besar wei fun fair tue...meriah giler plak tue..macam2 ader tau...

jadi,jumaat lepas aku g shah alam lik keje..punyer la lebat ujan ari jumaat tue...ribut kat kay jay tau...naseb ayah amek aku kat lrt...then lik terus aku siap nak g pick up mama kat shah alam..

sampai shah alam aku lepak umah tasha jap...makan laa, amek gambar la budak gemok tue...hahaha...geram jer aku ngan si kenit nie...nakal yer ya amat ...sabor jer...

so after dat, kitorang g klang plak, ader open house umah kawan angah kat klang...sumer nak chalow awal jer...sebab?kitorang nak g fun fiar...yeah yeah...
hahahha.. macam budak kecik jer aku nie...

bia lar...;p
relaease tension babe...masuk jer kena rm3 sorang...token 1 dalam rm2 jer..ok wat?x ar mahal cam kat genting yang x worth it nak g tu kan?

macam2 ader...giler cun meriah sgt...ramai orang datang bw their kids jejalan..;p
punyer la banyak kiorang li token...macam2 game ader..but tda best is aku sempat naik keta langgar...;p...giler best..punya la sakit blakang aku kena langgar jer keeje..tapi syok orrr...2 akli aku layan keta tue...hhahahaa...

aku pun x ingat last tyne aku main benda tue zaman biler....;p
zaman aku sekolah rendah rasanyer...giler lama kan?hahahah...
really2 ilang tension babe lepak fun fair nie...main punyer main game2 yang ader at least dpaat laa bawa lik 3 bear kan...hehheee..ok la tue...

aku naik roller coaster tau...ngan ayah aku lagi...hehehhe..ayah pun join..plan nak naik ngan akak...naik2 jer.. mamat jaga tue sound..."akak x bleh la kak coz akak pregnant"..hahahha adus tension jer akak aku na naik tak dapat...;)

aku la join ngan ayah jer...
tgh malam baru kitorang lik uamh..
tu pun pas da penat n budak nakal d angantuk..penat nak layan dak kecik nie main game..naik kuda la dia...main tangkap itik laa...seb baek yer dapat gak adiah...;p
dapat tabung..abes dan2 naik keta terus dia kutip wit syiling sumer orang nak isi kat tabung yer tue ha...;p..

eeeeeeeeeeeee tasha tasha...p

3 comments:

  1. bagus nyer awak dapat enjoy gi fun fair!~. dulu saya penah gi kat sebelah one utama tu tahun lepas. tak banyak bawak duit so tak dpt nak main byk game dan tak seberapa enjoy sgt hehehehehe

    ReplyDelete
  2. yer ker...;p
    sha da x inagt taun biler g fun fair...sekalig Bukit Tinggi,Klang tue ader palk..

    best giler...semanagt laa nak gi..
    g ar ajak bebudak tu g..;p

    MuRah jer masuk...RM3

    ReplyDelete
  3. masuk jer rm3..lepas tu nak main game lagi yang mcm kupon hari kantin hahahahahahaha

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا