Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Wednesday, October 22, 2008

..IM WaITin FoR BiG cRusH TOnyTe...;)


Hurmmmmmmmmmmm..;p
dari pagi tadi saya sangat heapi...nak tau naper x?sebab malam nie hari bahagia DIA...hari dia di lahirkan ke dunia...;)

x sabar nak tunggu malam nie..i got a big suprise untuk dia malam nie...juz wait n see b...i lurv u..senangnyer dalam hati...hehehe

malam tadi masuk arini da 2 ari x juper ngan dia..dia keje laa..na pulak minggu nie ari2 uajn jer kan?cemana nak juper...lik keje jer ujan...asal ujan jer lik keje...hahaha...giler da aku nie

yeah yeah...i got somethin for him...lama da aku plan nie..da siap tempah da sumer..tinggal timing jer nak tunggu...lambat plak rasa nak malam nie...want to spend a very beautiful fantastica with him...;)

aku sayang dia...terlalu sayang...sumer yang aku buat mesti ada dia..mesti!!!!..think wont gud look wtihout HIM beside me..dengan dia aku jadi siapa aku...diri aku...

mekaseh untuk waktu yang ada...
mekaseh untuk sayang yang tercipta...
mekaseh untuk segalanya....;p

walau hanya berdua untuk minum tea pun, aku bahagia..walau hanya untuk bertegang lidah pun aku bisa..hanya kerna dia..;)..suatu masa dulu dia pernah lakukan untuk aku juga..x salah kiranya aku bersama dia di hari bahagianya...

penghargaan dari aku mungkin...aku x bisa mengungkap kata cinta..bermanja..tapi aku jadi aku biler bersama dia..actually penat kot dia minta aku untuk jadi lain tapi aku macam nie gak kan?hehehehe...walau siapa pun saya..akhirnya aku pasti dia buat saya...

akhirnya dia menginjak ke usia dewasa..satu tahun yang aku nanti..satu tahun aku raikan khas buatnya..istimewa untuk dia..mungkin satu hari nanti dia bisa fahami diri ini..mungkin dia akan ke laman ini...untuk membaca dengan mata hati..suara2 yang lahir dari hati kecil ini...

aku kan nantikan hari dan waktu itu..dengan sesuatu yang lebih abadi..dengan sesuatu yang suci..semoga tahun ini membawa lebih erti padanya...membawa sejuta bahagia tanpa air mata....

doaku sentiasa buat DIA..semoga kamu kan sentiasa bahagia...gembira..aku masih ingin bersamnya walau ke mana saja kaki ini melangkah..malam ini malam bahagianya...aku kan di sisinya..walau apa saja cuba melanda...aku tetapkan di sisi DIA..

sayang ku buat dia..

...............................SELAMAT HARI LAHIR SAYANG...........................

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا