Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Monday, October 20, 2008

huJuNG mInGGu sAya...;)

Salam...

hurmmm..hujung minggu saya seronok bangat deh..hehehe,banyak makan banyak jalan-jalan..tu yang saya boleh cerita...;p

makan makan makan...macam-macam ada tau...banyak umah panggil g open ouse..per lagi?jangan tunggu...g saja ler....;)

owhh, by the way, luper nak ucap...;p..Selamat Pengantin Baru pada abang bawah umah saya...semalam wedding dia with his wife ler kan...kat Ampang wife dia duk..so last Sabtu mama bw pengantin lelaki g menikah kat Mpang sana...;p..Tahniah yer...;)..moga kekal ke akhir zaman...;p

sempat gal la jumaat tue aku tolong2 aper yang patut...siapkan lik tido dorang..hantaran...bunga telur sumer...;p..seronoknyer macam aku yang nak naik pelamin tau..hahahhaaa...ramai2 wat keje memang best...tolong menolong kan amalan mulia...kan?

hehehee..after dat aku kuar ngan b...;p
to pun pas yer lik keje petang tue..g jalan2 jap..sampai Klang kitorang g tau...g mam our favorite Sushi n Chicken..;p..then paling best gi lepak Funfair lagi...heheheh...lewat gak ler balik...sajer jer g ilangkan tension...then g jalan2 Jusco jap...lepak2..nak tgk movie tp xder citer menarik lagi ler...;)

On Sunday plak, umah anak aku yang comel lagi tembam tue plak ader open ouse...makan sajer keje aku minggu nie ha...;)..around 11 aku da g shah alam, abg aku pick up kat umah tadi...

sampai sana yang bestnyer...sumer kazen2 aku ader...leh lepak2 borak2..masing2 da bawa anak2 sama...;p..penat ler nak layan si kecik2 nie makan tau...nagn ari ujan...mama masing2 x marah..swonok ler nak main ujan gak dia..si akeef dani aku nie..;P



klakar si kenit nie..dik sebabkan pengaryh UpIN & iPin...biler da pandai nak bercakap nie...yer cakap per tau?..haaa..."btui...btui..btui.."..kelakar giler...sakit peurt aku si kenit2 nie wat lawak.siap paler dia terhangguk2 macam ipin comel tue...;)..

memang best layan anak2 aku nie...;p..masing2 ngan perangai masing2...;)
ilang tension tau layan dorang nie sumer...to la weekend aku..lik dari shah alam aku kE Sunway Pyramid plak ngan bee...;p...hehehe


layan game sepam dua kat sana...hahahaha...sempat ler laya
n Daytona...n macam2 game ler...;p

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا