Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Tuesday, October 28, 2008

INi CerIta-cERiTA kEbElakAngaN sAYa.........;P

hehehhe
alhamdulillah...
kiter nak citer nie tau...;p

tetiber plak jari nie laju jer nak menaip..kiter x suruh pun tau...
dia gerak sendiri jer..hehheheh...aper ek...owh sebelum terlambat ya...selamat Deepavali to all yer...to my dearest sis Bal too........HePPy DeEwALi BaL!!!!!

dia kakak aku kat aw firm dulu..semalam dia raya...hehehhe...lama xjuper yer...maybe friday nie kami lunch sama...banyak story nak share nie tau...;)

Jumaat lepas, kan ujan petang tue...lik keje bee ajak lepak ngan mama n yah dia jap...kebetulan bee cuti aritu..mama ngan ayah pun nak lik kampung soknyer...jadi lik keje aku turun kat University Lrt, then had a quick walk to White Coffee Bangsar South toe...mama ayah da tunggu kat sana laa...kitorang borak2 jap...minum2 kopi sama2 petang....;p

satu keadaan di mana aku tak pernah termimpi untuk lalui, KUAR MAKAN NGAN PARENTS DIA???owh my God....alhamdulillah...jalan kami di permudahkan Allah...rintangan dan halangan hanya batu yang merosakkan jalan kami...;p

tp Allah tu Maha Adil, segala kepayahan selama ini di mudahkan..jalan kami diluaskan...;)..alhamdulillah, mungkin doa dari teman2 yang mengetahui....kami masih disini...dengan kasih sayang dari kedua orang tua kami,...moga segalanya kan lebih bererti...;)

minggu lalu penuh dengan rumah terbuka jer...dari sabtu sampai laaa ke isnin..penuh dari pg sampai ke malam...x kenyang perut nie....;P...macam2 ader...jauh kami berjalan dari satu tempat ke tempat lain....

alhamdulillah....rezeki jgn ditolak kan?hehehehe...sabtu g umah anne...ader tahlil n arwah sket...kami sampai awal...sempat sama2 kami berdoa sama...ke Dengkil kami pergi..jauh ingat uamh anne rupenyer dekat jer ek...hehehhe...

sok pun open house lagi..umah mak cik n kawan seoffice ayah...makan jer keje aku nie...berat x naik2 gak...;p..cemana nie ek?..ok wat...bleh makan aper aku mau...hahahhaa...kan sennag badan macam nie..xyah susah nak diet kan?bedal saja...hahahaha

then aku ke Sg. Buloh jap...g umah pak cik...syukur dia akan ke Mekah tgh bulan nie nanti...aku nak minta sampaikan salam pada insan yang paling aku cinta di sana...Rasullullah SAW........;P

musin haji da dekat...keje aku pun makin banyak..alhamdulillah...tahun nie aku dpt merasai kehangtan mereka2 ke Tanah Suci...keberagnkatan mereka aku iringi dengan doa..moga selamat pergi dan selamat kembali ke Tempat Allah...........;)

mm..penuh aktiviti ujung minggu aku kali nie..dengan xtvt berfaedah aku rasa...xder la buangmasa mengejar yang x pasti kan?sempat lagi gi beli barang2 dapur rumah bee...;p..al maklumlaa tinggal bujang kan?kene la rajin2 masuk dapur...;)..aku mengerti....huhuhu

ok laa...salam deepavali ya..
owh luper...best tau tgk Bangkok Dangerous...sempat gak kau gi tgk nagn bee sabtu aritu...;phehehhe...we had a nice watch...if u wanna see...buy a ticket...u wont regret absolutely.;p

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا