Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Friday, October 31, 2008

oUr SwEEt MemOir





hye..
sebelum tue, di sebabkan arini da masuk jumaat jadi saya nak wish...have a nice weekend ek...;p...to all da readers n fwenz........;p

Lunch time tadi went to Mapng Park akupunktur..;)
1st time tgk my sista nie wat..adus sakitnyer laa doc duk cucuk2 jarum kat palaaer n telinga dia..;)heheheh..aku plak yang meremamng bulu roma tahan sakit...orang lain yang wat aku plak yang rasa sakit...heheheh..

semalam ari yang sangat best sekali ngan bee..;)
hehehe...really miss him skang nie...jangan marah haaa...;p..memang aku macam nie...ari2 mesti kami kan jumpa..x kira la sekejap ker lama ker...yang pentng mesti spend time together...

syukur alhamdulillah...;p
lik malam tadi ...aku lepak2 jap lam bilik...lama x lepak2 manjakan diri nie..lagi2 tgh riuh rendah blakang bilik tidor aku kan...orang nak gi Mekah nie...meriah jer aku rasa tgk ramai2 anta sedara mara g wat Haji...

hope one day aku kan ke sana....amin...
sambil baring2 tu..aku belek2 laa album2 gambar aku kat meja study...;p
lama x layan jiwa nie...buka2 jer mula2 aku tgk gambar2 time aku baby dulu...;)heheheh...aku x punya byk sgt gambar baby nie..jadi aku kan pastikan yang bakal baby2 aku nanti akan punya byk gambar zaman kanak2 mereka...insyaallah.........;)

belek punya belek..dari gambar aku kanak2 riang sampai laa ku menginjak dewasa nie sumer au simpan...tiap2 satunya sangat berharga untuk aku..tiap satunya punya kenangan dan cerita yang x pernah luntur dari kotak fikiran aku nie...;)

masuk satu bab zaman aku kat UITM dulu pun ader...ngan kawan2 dari part one sampai laa aku abes sem kat sana...byk giler kenanga ngan bebudak nie ha...;)..rindunya ngan dorang semua tau...

terinagt projek2 kerja time blaja dulu...program2 yang kena handle..turun bukit naik bukit zaman part 1 part 2 dulu...x sangka aku bleh tawan gunung Tebukat Terengganu tue..;p.hahah..tapi aku nie memang lasak...dari kecik sampai ke besar..giler macam tomboy da...skang nie kurang skit da la...heheheh...kang kena marah plak kang jadi tomboy lagi...;)

yang pasti sekarang kami sekarang sumer d agrade..sumer da berjaya..alhamdulillah..masing2 da punya kerjaya...masing2 ader juga yang da berkeluarga.....;p..alhamdulillah...sejauh mana kami pergi...setinggi mana kami berada..teman2 tetap di Hati.;p

yang pasti saat nie aku rindukan teman2 aku dulu...teman gelak tawa aku...teman makan kat cafe...teman g pusing satu itm..teman lepak pasar malam kat mAT Sapak...hehehhe...rindunya aku pada bumi Jengka tue...;p

biler agaknya nak g sana lagi ek...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا