Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Thursday, October 23, 2008

.SElaMAt HAri lAhiR buAT dIA........;)














I’m wishing you another year
Of laughter, joy and fun,
Surprises, love and happiness,
And when your birthday’s done,

I hope you feel deep in your heart,
As your birthdays come and go,
How very much you mean to me,
More than you can know.


alhamdulillah...;p
hari ini hari lahir dia...yang ke berapa yer?..hurmmm yang ke 24....kiter sebaya laa beee..hehehhe...alaa, wat2 x tau plak bee nie...cumanyer aku lahir awal 4 bulan jer..hehehe

malam tadi aku luangkan masa bersama dia menanti detik 12 malam bersama..ujan plak tue..ujan rahmat bg aku...ujan yang menyamankan...membahagiakan hati aku...dia aper lagi...senyum gelak hiasi muka comel tu sepanjang hari semalam...

syukur, hajat aku untuk wat surprise jadi malam tadi...tul x bee?hehehe, aper la beee nie tau...;)..lik keje aku terus ke tempat kerja dia..ada sesuatu yang berharga menanti aku di sana buatnya malam tadi...;p

sekian lama untuk aku nantikan Tarikh Bahagia dia nie tau...lamanyer laa nak bulan 10 nie kan?but akhirnya sampai juga..dia semakin meninjak dewasa..di mata dan di hati aku...aku bahagia punya dia...;p

mekaseh berikan kesempatan ini untuk sha bee...
gelak tawa jer kami malam tadi...banyak ucapan dari teman2 dia dapat..;p
kelakar pun ader...macam2 kami kongsi sambil menunggu detik 12 malam itu...

x sangka kan?samai di sini..sampai ke sana dia bercerita..dan aku bahagia sesungguhnya bersama dia...;)...DIA TERLALU BERHARGA buat aku...walau tidak pada segelintir manusia yang tidak tahu menghargai dirinya...aku sayang dia...

kiranya aku telah bertemu INTIPATI LELAKI yang aku cari...di balik pencarian hakiki yang harus aku cari selidiki dalami hatinya..aku Ketemu INTAN di dalam KACA..
Mungkin di mata mereka2 dia tidak punya apa..tapi di sisi aku, dia lah SEGALANYA...

..........SELAMAT HARI LAHIR...........;P

No comments:

Post a Comment

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا