Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Tuesday, September 13, 2011

~~BAwa HuBbY oPEN HoUSE nInie BiG faMILy'S Side~~

waaa merenung jauh nampak..:)

hehehee..ngah pk ape laa dorang nak jamu kami pengantin lama nie...hehehhe

asek makan aje..;D

Ni kami minggu pertama raya..balik dari kampong je..open ouse sana sini menanti..:)

masing2 tunggu kedatangan hubby..;p..ye laa pertama kali nak bw balik cucu menantu..anak menantu baru kan..:)...meriah tu lebeh seket laa..;p


masing2 da plan suh bw hubby balik umah sedara sume..masing2 nak jamu hubby makan..jd asek makan je laa hubby sabtu tu..;)..7 umah kami pusing..masing2 tunggu kami dengan mcm2 juadah..:)

ni umah my cousin..;)..

cucu sulong keluarga RASHID's..

hubby suke bile datang sini..borak2 ngan abg sepupu shaye..;D


mcm2 laa yang dorang dok borakkan..:)
ngan ayah mama sume ada sama...konvoi g beraya..
then g umah mak long sekali..n umah adik lelaki mama merangkap pak uteh shaye..;D

ni kami ke klang..umah arwah nenek..:)
umah pusaka kami..tempat ninie dibesarkan..rumah yang membina segala yang ada dalam diri ini...;)..di besarkan atuk nenek..kenakalan teserelah kat umah ni laa..g sekolah balik sekolah sini laa tempat shaye berlindung..rindu arwah atuk nenek..;D


SINI LAA TEMPAT MAEN LONGKANG..PANJAT POKOK RAMBUTAN SUMER..:)

si tomboy ni skang da jadi wife orang..:)..kalau ada arwah atuk nenek mesti dorang sronok sgt jumpe cucu menantu dia nie..;D


pak uda shaye jamah kami dengan nasi..:)

randang ayam..tempoyak udang..ikan goreng n kuih raya..:)

alhamdulillah kenyang..


then ke MERU, KLANG...;)

ke umah kakak2 mama shaye..:)

kami ke umah mak lang n mak ngah beraya...


perut da makin penuh..seronok..ramai2 berkumpul makan2 n berkenalan..:)

borak bagai..almaklum laa pertama kali hubby beraya dengan keluarga besar kami..jd sume nak kenal hubby laa kan..;P



dari klang kami ke SELAYANG..ke umah abang kedua ayah merangkap pak ngah shaye..:)

TOK ada kat sini..mak ayah shaye..datang dari kampong masa raya aritu..jd mestilaa kami nak jumpe tok kan..:)












minggu ni bz lagi..:)mau cuti-cuti malaysia sama hubby..weeehuuuuuuuuuuuuu..;D

No comments:

Post a Comment

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا