Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Wednesday, September 21, 2011

~~sEsI saNtai2 nGAN fAmILy~~;D

weeehuuuu

sejuk giler dlm opis nie..da beku jemari adap pc nie..:)

jd jom kt rehat2kan otak jap lepas siapkan keje2 ok..;D

ayah kalau dtg umah saye mmg suke bersantai2 nie..:)

oo ni TOK shaye..:)

kelmarin tok ayah n mama dtg umah lepak2..:)

malam lepas keje ayah dtg umah kami..

so anak ye yang rajin ni buatkan laa mee goreng kesukaan ayahanda kan..:)

ayah mmg suke mkn mee goreng ok..;)..lepak2 n borak2 ttg plan kami sabtu ni..yeahhhhh x sabar nie..ehhehe..kena palk mlm tu ujan kan..ape lagi..nescafe 1!!!;D


then ni last week umah kakak ipar sulong shaye aka hubby 1st sister..:)

mrs lawyer..:)..buat open ouse laa kan..pepagi kami da sampai umah kak long..siapkan ape yg patut..tolong2 kak long sket..


seronok ramai2 nie..amma ayah pon ada juga..:)

kami wat ketupat..nasi dagang..mee rebus..ketupat nasi..;p

enak...enak makan ramai..


sume dtg lepak umah kak long..sume kakak2 n abg ipar n anak2 dtg..:)

suke bile berkumpul ni..da petang baru kami pulang..ehehhe


pagi ahad tu bw si bujang ni g makan thosai daun pisang..:)

si bujang kecik ni kami bawa balik umah tido umah kami sabtu tu..acu ni sayang sgt kat anak buah ye ni..kami bw balik akiq...:)..


duk umah layan PS3 je dua orang bujang saye ni sampai tgh mlm..:)

seronok acu ada kawan..hihihi...



p/s:


ada nampak mcm AYAH YANG CUTE X dia?

2 comments:

  1. cute. haha

    eh nasi dagang? kesukaan hamba. lama tak makan

    ReplyDelete
  2. bila nak dpt rasa airtangan ninie nie.

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا