Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Thursday, September 8, 2011

edisi khas raya: hubby & wifey xtvt mlm raye..;)

yeahhhhhh..;)


paling ninie suke dari kecik sampai besar is biler malam raya..ehhehe


sume nak cantek kan?umah nak cantek..langsir nak pasang baru..:)


kuih raya nak susun..uamh nak sapu mop..waaaaaaaaa shaye suke!!;D


malam raya tu ninie ada kat kg hubby da..:)


sempat laa kami berbuka last ramadhan kat kg..


best!!..lg2 plak kak long n fam pon ada sama..buka kami mcm2 ada..


pari bakar!!rendang daging!!roti jala!!kari ayam..sume ada..;p


malam tu tolong hubby tolong mama rebus ketupat!!


waa ni yg paling seronok..kalau selalu ninie rebus nasi impit je tp tahun ni kat kg hubby kan..jd merasa rebus ketupat..tgk mama anyam ketupat...;)..shaye x pandai ye..hehehe ketupat palas reti laaa...;)




hubby laa yang nak kena jaga api n cari kayu api...cari kayu cari kayu!!;)..ehhehe


kena plak malam tu hubby pasang pelita satu umah kan..waaaaaaaaaaa terasa btol nak raya da nih!!:P



muak orang seronok lik kampong!!:)
lurv u mr.hubby!!!
making my raya sangat sempurna tahun nie..;D



sambil2 masak kat luar tu..layan abg ipar main mercun das..bestttttttttt giler maen mercun kat kampong tau...:)..kalau takat lik kampong nak melaram je baek xsoh balik..buat abes beras je..:)..balik kg kena laa feel raya jd gadis desa sket kan..:)..baru terasa raya..;p










seronok masak ramai2 nie..:)


menu utama pg raya kami LAKSA SARAWAK!!:)


ketupat rendang tu sume wajib ada laa...kate raya kan?:)


paling best umah hubby umah pertama kumpulan takbir raya sampai..:)


alhamdulillah..umah terasa nak raya da bile takbir bergama malam tu dlm umah...


kami jamu jemaah dengan kuih muih..buat roti jala..n kuah kari...kuih muih sume..pekena dengan teh tarik menantu punyer air tangan...hehehe..;D








malam raya begini laa yang shaye nanti2kan bile bergelar isteri dulu..:)


keseronokan beraya dengan keluarga baru,...kemeriahan..dan kesayangan suami biler berya buat pertama kali bersama ..;D..alhamdulillah ALLAH SWT itu maha adil..maha kaya dan maha pengasih..mengurniakan shaye dengan keluarga besar..dan suami yang sempurna di mata dan hati shaye..TERIMA KASIH YA ALLAH..;D

No comments:

Post a Comment

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا