Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Tuesday, October 11, 2011

~~xYAH LAa NAK SUsaH2 jer~~;D


“If you love two people at the same time, choose the second one. Because if you truly loved the first one, you wouldn’t love another. There are four questions of value in life… What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same. Only love.”

- Johnny Depp

hehehe


jack sparrow yang kate..bukan shaye..hehehhe..bile di pk2 kan..btol gak tu..bleh di praktikkan dalam sume perkara..mcm nak beli kasut..kalau da ada dua.."kadang2 bkn 2 je..berpasang2 nak choose kan?hihihi kedai ke kedai..pintu ke pintu" x dpt gak yg berkenan..:)..amek je
Bila diri ini harus memilih... aku memilih untuk tidak memilih... namun aku mahukan diri ini terpilih...

Kenapa...?

Bila kita yang memilih ... Bermakna kita telah meletakkan risiko keatas diri kita ...
Bila kita yang memilih ... Kita harus bersedia untuk menerima apa yang akan terjadi ...
Bila kita yang memilih ... Kita perlu yakin dengan pilihan kita ...
Bila kita yang memilih ... Kita kena bertanggung jawab di atas apa yang kita pilih ...
Namun .. Kenyataannya... di dalam hidup ini kita harus memilih....
Tapi bagaimana jika pilihan kita kurang tepat....


SENDIRI MAU INGAT LAA KAN..;D


p/s: kalau shaye terpaksa memilih..ISTIKARAH laa jawapan terbaek..alhamdulillah
setakat ni yang di kurniakan ALLAH SWT adalah yang terbaek di kalangan yang terbaek semuanya..amin

4 comments:

  1. alhamdulillah.

    mak nak tanya soklan feveret. bila kte leh jumpa ni yangggg!!!

    ReplyDelete
  2. kena solat istikarah..kalau susah sgt nak buat pilihan.

    ReplyDelete
  3. hehee
    anytime yang..weekend ni kite free..dtg laa umah kite..bw Q..:)..selesa sket leh makan2..lepak2..:)

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا