Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Tuesday, December 20, 2011

~bIle TETaMu DtG uMAh~

salam

selamat pg semua..:)..ooo hubby masih beradu di umah tu..wifey 6.40 da gerak g keje..:)

awalnyer sampai..hihihi..seronok kuar subuh2 ni..udara pon masih segar je kan..;D


waaaa ASAM PEDAS IKAN KEMBUNG hubby feveret..:)

malam tadi ada kawan2 dtg umah..makan malam bersama kami..;)..kawan lama..opismate lama dtg dgn fiance dia..terus terpk ajak dinner sekali..saya suke memasak bg orang mkn ni tau..


paling best bile makanan tu sume abes..sambil2 borak dan bercerita kan..lama x jumpe mesti byk nak citer..sempat solat magrib until almost 10mlm baru mereka pulang..seronok!! meriah umah..hihihi


lagi syok bile hubby kate 'SEDAP YANG, MACAM MAMA I MASAK N MACAM KAT KEDAI PUNYA..:)..LEN KALI KALAU MASAK ASAM PEDA..MASAK YANG CAMNI LAGI".. wallaaaaaaaaaaaa terharu mak nyah bile hubby kate gitu..:).. laju je hubby mkn siap bertambah..hihihih

oo ni masakan turun temurun..kalau dulu masa kami kecik2 arwah nenek masak ni..mesti brebut2 mkan ramai2 dgn kazen2 sume..:)..rindu zaman kecik2 tu tau..ni feveret saya..ratah je pon xpe..SAMBAL TEMPE..KACANG TANAH..KENTANG..N IKAN BILIS GORENG..:)


malam ni x plan nak masak ape lagi tuk hubby..

nak masak ape ek?



6 comments:

  1. memang nampak sedap itu asam podeh !

    ReplyDelete
  2. hehehe
    next time kite masak awak rasa ye lya..:)

    ReplyDelete
  3. bila lah nak rasa airtangan ninie nie.

    ReplyDelete
  4. bile2 pon bleh kak..nanti kite set tyme ye..jempot dtg umah tau..weekend laa dpt lepak lelama sket..:)

    ReplyDelete
  5. memang terbaik la kak sha...sedap...baru boleh jd org melaka ni...hehe...sampai bertambah die...hihi

    ReplyDelete
  6. heheehe..kate kawen orang melaka kan..:)..kenalaa tackle mak mertua..hihihi..:)

    baru laa suami sayang..;D

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا