Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Monday, January 26, 2009

CNY is a daY wItH faMilY....('',)

Salam..
hye guys n gurl...;p
lama jer rasa x update nie...
neway..selamat tahun baru cina pada yang menyambut ek...;p
saya x sambut tp saya suker coz dapat makan limau percuma..hehehhee..
puas seminggu bedal limau jer kat opis..sampai x larat nak adap da buah limau tu pasnie ha...;)

aku baru lik dari kl, g Mid Valley with famili..saper kater raya cina x lh g shopping complex??memang byk kedai tutup pun, al maklumlaa tokei2 kedai ni kang byk cina jadi tutup la 2 3 hari nie...

saja jer aku n fam g sana..nak bawa anak sedara aku yang nakal lagi tembam lagi banyak mulut ni jalan2...sebuk dia " kakak nak laik bus..nak laik tapi laju2 along..."..cian lama da janji nak bawa dia..so arini ayah bawa dia g mid valley...

kitorang park kat lrt Kelana Jaya then naik lart ke Universiti station then naik feeder bus g mid...punya laa excited anak aku nie..;p..tuhan jer tau makna seronok seorang anak kecik 2 tahun setengah rasa naik bus n naik tetapi laju2...hehehehe..;)

penat nak layan mulut bising dia jer..;p..tp aku seronok..x penah aku seseronok nie jalan2...ngan keletah dia..riuh rendah di adalm lrt..;p..sumer gelak dgr mulut bechok nie bicaa..."fuyooo lajunyer nek...to aper tu nek?ni aper ni anyah??naper camnie tuk???" adus penat nak tolong jawapkan jer...heheheee...tp best...

best sgt bw dia arini..plan nak cari kasut dia...puas laa jalan satu mid...dari satu kedai ke satu kedai cari...sumer.."xder saiz la kak"..allllaaaaa...yang aku berkenan sumer xder saiz...cemana ni??..

eeeeee geram pun ader...dari adidas ke Nike...dari Jusco ke Studio R...sumer xder size...;p...aleh2 sepupu dia yang dapat..hahahaha..aku berkenan 1 shoe nie kat Studio R, giler cute..aku pun aper lagi.."dik cari nie 1 ek. size Euro 7 ya.."..ha dapat laa 1 tuk anak aku sorang lagi si Ara nie ha...;p...janji aku puas hati...;p...orang sebuk nak cari kasut dia, yang dia sebuk duk carikan nenek dia kasut...abes sumer kasut dia sarung kat kaki nenek dia..;p..kasut si kakak nie, dekat nak balik petag tu baru jumpa..last2 masuk kat Treehouse...jmpa pun...cute lagi...pink kaler tua..;p...dua2 pun pink kaler...;)...

penat da jalan...dia nampak laa plak Zen kat depan Nike kat 3rd floor tue...;p...ape lagi...menyanyi laa plak dia.."yu yu yu kakak...yu yu kakak..."nak tau lagu per?lagu besday to you tue...;p...hahhahaha...dia pantang nampak kek...sumer besday yu yu kakak....;)..belilah 2 tuk dia...1 indulgence n 1 Tiramisu...;p...nyum..nyum...

then bawa mama n ayah g lunch kat Kenny Rogers..punya laa ramai manusia kat Mid arini...sesak di sana sini...penat nak cai tempat makan..sumer full..aleh2 tgu kat Kenny nie..dapat la seat...;p..ayah macam biasa laa Half Quater dia..;)..aku n angah pun sama...mama Mushroom soup...n si kenit nie sepinggan Spaghetti..jgn tak tau...dak kecik nie dpt spagethi, dia x pandang lain da..sepinggan dia sorang...;)
minat tul anak aku nie makan benda nie...abes ngan sup2 mama pun dia yang bedal..
tasha...tasha...mana laa badan x sedap mata memandang...hahahaha

before lik sempat singgah kat Estee Lauder mama...dia ada consultation jap tadi...tp yg bestnyer bukan mama yang byk cakap..si kenit nie yang borak lebih ngan promoter tue...;p..siap bgtau.."kakak laik tapi laju2...laik bus besau.."..hehehee..layan jer kakak nie pun ngan mulut dia...;..sempat lagi kat pintu kua..dia nampak patung Steven mamak tu..;p..ape lagi bergambar laa dia...;)

naik jer tetapi dia..da dia nampak plak taman mainan kat Taman Jaya tue..daaaaa haru nak ajak atauk gi main wai laju2 plak...eee tasha tasha...;p..sampai jer umah, singgah kat playgrond sebelah umah au...bawa dia main kat situ plak...siap pau aiskrim lagi ngan atuk dia..;p

penat laa nak layan kerenah si kenit nie..n malam nie dia tido umah aku lagi..heehehe..tamau lik umah mama dia..da 2 malam dia tido kat sini...;)..sikit pun x heran mama dia kat mana?mama dia yg sebk duk call2 tanya takut anak dia nangis..;)..hehehe..

nie la cucu kesayangan mama n ayah aku..;p


owhhh..luper..sayang aku kat melaka nie..da 3 ari kat Kg...sok insyallah aku akan ke melaka jumpa bee...;p..miss u yang...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا