Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Friday, July 24, 2009

HeY yOu It IS fRiDAyyyyyyyyyyy!!!!!;)

aSsaLAmUAlAIkuM KaWaN-KAWAN saYa Di sIni..
apa maCAM SEMua ArIni?da MAKAn PAgI da bLoM Nie?
kItE da..bIAsA laA PAhI jUMAAt NI raMAi YAnG bERsEdeKAh MAKan PagI laGi2 PAs bAcaan YAsIn PAgI ni..

sO jap je DA juMAAt KAn?HEHEHe...besT beShhH...:)
SebAB pe BESh Ye...Sebab Sok Saya akaN bERCuTiiiiiiiii YEha YeaH...
nak g MANa eK sAya...uwHHHHHHH laUt DA meLAMbai DA Ni...oMbak Da BerDesIr MEmanGGiL!!!....;P

hehheeh
JAP LG lUNcH laMA...hahhahA..nak KE klCC jaP tHEN ke MASjID jaMEK caRI baRAnG skeT!!iM makIN gOODy BEg FOR mY DeaR...;)

oWhh pEtanG Ni ADa MAkan-makan BuaH...waWWAwaWA..MAKn LAgI bUt PeTANg nI makaN Buah-bUAHAn..HEHhee..NAK JoIN?JoM Laa...aDA maCAM2 taU!!dUrIAn...RAmbUtan ...MAnggIS!!!PErGh sEmUA FEVERet Ku..HEHhe

MAJLIS JAMUAN MAKAN DURIAN ANGGOTA TABUNG HAJI

Dengan hormatnya perkara tersebut di atas dirujuk.

2. Dimaklumkan bahawa Pengurusan Tabung Haji sebagai majikan yang prihatin telah bersetuju untuk menganjurkan majlis jamuan durian kepada anggota Ibu Pejabat Tabung Haji, bersempena musim durian pada tahun ini. Program ini akan diadakan seperti berikut:

Tarikh: 24 Julai 2009 (Jumaat)
Masa : 5:00 petang
Tempat :
Lobi, Bangunan Tabung Haji, Jalan Tun Razak
(kawasan di hadapan Batu Asas

Atur Cara :
5:00 petang - Ketibaan Anggota
- Majlis Jamuan Durian dan Buah-buahan
- Bersurai

3. Untuk makluman YBhg. Dato’/Tuan/Puan, pada majlis berkenaan, Tabung Haji akan menyediakan buah durian gred D24, D101, D2, D7 untuk dinikmati oleh anggota sekalian. Di samping itu, selain daripada durian, buah-buahan lain seperti rambutan, manggis, dokong, dan cempedak juga akan dihidangkan. Pihak penganjur juga akan menyediakan air mineral untuk minuman anggota. Bagi memudahkan anggota, urusan membuka buah durian akan dibuat oleh pihak pembekal dan majlis akan diadakan secara bersantai dan layan diri.

WAwawWA
X saBAr NAk TuNgGU peTANg KANg..HEHHEhe..
sApER xNAK makaN kaN?hehheE



so mAlam ni saYA akaN bEraDA Di SIni...yEah YEAh...WE NEED fResH aIr!! pAs Abes MAm KAnG tERus ChaLow LiK umaH paCkiNg FoR TrIp ToNyTe..So SoRRy GuYS...:)..WILL be THeRe TiLL suNDAy!!
HAve a NiCe WEeKENd U'OlLS..
loVe FrOm MEiz NInie...
Take CArE hEre n THeRe OKie...;p

2 comments:

  1. nmpak merah...lawa..i like merah..
    mana tuh...nk teka k..port dixson kan..tak pernah pi..tapi dpt rasa mcm port dikson...

    nati leh bg review k...

    have a nice holidays...

    ReplyDelete
  2. hehehe
    pd laa dik

    kat SELESA BEACH RESORT

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا