Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Wednesday, November 10, 2010

oMELaN jIWA

aku hidup bukan kerana cinta
tapi cinta tu merubah segalanya tentang persepsi kita
pada lelaki wanita dan siapa saja..

cinta pada apa??
dan cinta pada siapa??
bukan itu persoalannaya..;D

cinta aku macam satu sumpahan
nak kate mcam dongengan pon ye juga..:)
kenapa? cuma aku dia dan dia dia kat luar tu je yg tau cerita dan ceritera..
hehehe..bile di pikir2kan..aku temui KEBAHAGIAAN..
itu yang utama..

"sumpahan puteri?""kau ingat ni cerita dongeng ke? puteri ape yang nak sumpah aku nie? Puteri Bunian?? Puteri Lindungan Bulan??"
pasti nya korang juge telah temui cinta korang kan?
jangan pura-pura cinta sudaa okeh..;D
BILA CINTA YANG KITA LIHAT TELUSNYA DIA
BILA SAYANG YANG KITA PANDANG ADALAH KASIH DARINYA
SAYA SEMPURNA KERANA KAMU ADA
TERIMA KASIH KERANA KAMU SEMPURNAKAN SAYA

p/s:
aku bukan mencari lelaki yang hensem macho segak bergaya dan yang setaraf dengannya..aku juga bukan mencari para doktor..lawyer..pemuzik dan seangkatan dengannya..TETAPI aku mencari lelaki yang SEMPURNA dengan adanya AKU..;D..x perlu kaya raya kerna aku terima seadanya dia..

xDA Siapa yanG semPuRna
carILaH yanG semPuRna KERana aDAnYA kiTA pabIla berSAMANya
paBila tIMbUlNYA SAYAnG daN cInta
KAMu Akan lIHAt "KESEMPURNAAN" dalaM dIrINya

9 comments:

  1. amin..

    semoga benar2 mendapat apa yang dihajatkan dan diimpikan:)

    tak shabar nak tggu wedding korang :)

    ReplyDelete
  2. hey kirana..:)
    da macam telenovela kirana dan galang laa sayang..:)

    hehehe
    indah ye??
    terima kasih dear..
    tiap pagi memang ayat2 begini terjah hp cik abang tu..:)

    ReplyDelete
  3. hey PUAN gula-gula..
    lama x nampak kamu di sini..:)

    thanks ya..

    ReplyDelete
  4. mmg pandai menulis :)

    suka baca :)

    kadang2 tak tau nak komen apa.. sebab suka baca jer :)

    ReplyDelete
  5. yang...
    kadang2 bile ayat-ayat cinta tu mari...:)


    jari pon mula laa menari2..;D
    heheehe

    yang,
    amu jaga dari..lg beberapa hari je lagi..
    shukeeeeeeeeeeeeee..:)

    ReplyDelete
  6. terror ninie karang ayat yg cukup puitis..

    ReplyDelete
  7. hahaha
    kadang2 je kak atty..:)

    bile pandang dia ada rasa yang menjelma..;D

    ReplyDelete
  8. yang penting kita saling lengkap melengkapi, sudah memadai. :)

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا