Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Thursday, January 27, 2011

9 tAHUn MENANti..9 HArI je LaGi..;D

heehhee
assalamualaikum..;)
tetiber tergelak dulu plak..hehehe

xtau hati berbunge2..asek nak senyum nak gelak..
tu je keje saya ye skang nie..hahaha...padahal baru semlaam cik abang buat shaye gelak semula..
tenkiu sayang...lurv u laa...
mandi x basah ..tido x lena shaye 2 ari semalam...;D
alhamdulillah things back to normal..he's bringing out my smile back to me..;P
heheheh

diam x diam..9 hari lagi je nie..
aduh2..bleh buat goose bump bile pikio2 kan..hehehe
berdebar2 jantung ni tau...ari rasa rama-rama menari2 dalam perut...hhihihih

alhamdulillah..
tahun ni genap 9 tahun perkenalan kami
yang penuh ranjau dan onak duri..duri laa sgt..duri dlm daging bersepah2 laa...:)
x sangka kan..orang yg selama ni kita puja..kite sayang..kita cinta..
akan bersama kite jua..

cinta pertama ke?
yup..dia cinta pertama dan cinta sampai hujung nyawa shaye insyaallah..
cinta yang shaye rasakan tulus dan ikhlas buat dia..alhamdulillah kesabaran dan keikhlasan
tuhan satukan dan simpulkan buat kami..;)

dia buat shaye bahagia..
dia buat shaye mahu tersenyum sentiasa..
dia x pandai berjanji bersumpah setia kerna dia adalah dia
yang shaye sayang dan perlukan kini..;D

pernah dulu aku rasa ini CINTA MONYET..monkey love..puppy love..depends on you.. sebab cinta aku xkan pernah berubah buat dia..mengapa??hanya ALLAH ada jawapannya..jodoh pertemuan kan di tangan DIA..aku x punya kuasa..sekadar BERDOA dan BERUSAHA..;).. syukur DIA berikan aku jalan dan keyakinan dengan ketentuannya.. walau jalan aku tuk bersamanya bukan jalan higway yang straight..tp jalan kampong yang berliku2 tu..aku temui bahagia di segala simpang dan perhentiannya..:)

does anyone know what LOVE really is?cinta tu EMOSI..emosi x boleh di rasionalkan..emosi hanya dpt dirasakan..sebab itu ia dinamakan 'PERASAAN".shaye x dpt jawap 'WHAT IS LOVE?'' untuk orang lain..shaye je yang tau...shaye je yang rasa ye..:)..terpulang pada kita untuk menilainya..

cinta punya banyak emosi..shaye da rasa semua emosi itu..shaye rindu..shaye sangsi..shaye cemburu..shaye marah..shaye menangis..shaye sengsara..akhirnya shaye bahagia..;D..shaye sudah mencinta dan dicintai..
ini kisah shaye dan beberapa orang lain..kata dia "x semua cerita dapat happy ending sendiri'..so let just move on..was it fate or was it our fault??..only YOU can decide it..;D

p/s:

SAYANG..
i think you're the most handsome and charming guyi've ever met..
kalaupun ada yang lebih hensem n cute..awak tetap yang paling hensem yang..:)
and i think im SO IN LURV with you..;D

14 comments:

  1. dup dap dup dap tak lama je lg. semoga semuanya selamat insyaAllah :)

    if i tak balik kg i dtg wedding u k kt kelana jaya :)

    ReplyDelete
  2. congrate kak..hope semue nye bjalan lancr yer.. :)

    updated entry :orang parit order pizza

    ReplyDelete
  3. seronok tgk orang bahagia
    semoga kekal sampai akhir hayat. insyaALLAH

    ReplyDelete
  4. makin berdebar kencang kan jantungnye,almaklum la,majlis dah dekat... =))

    ReplyDelete
  5. cha...:)
    aah..dup dap dup dap da nie..hihhii
    dtg ye yang nanti...

    ReplyDelete
  6. kiela..:)
    ye laa yang...dtg tau..kalau kite x sempat jumpe..akak jempot kiela ni tau..;D

    ReplyDelete
  7. 9 thn sis? woww..tahniahh sis...kite baru nak masuk 5thn...byk lg dugaan kena harungi lps nie..

    ReplyDelete
  8. amboi..amboi mandi tak basah yer :)

    mmg berdebar2 kan
    semoga semuanye bjalan lancar
    Jg dr baik2 k
    jg kesihatan maklumlah dh dekat dah hari nie

    ReplyDelete
  9. kak..sy ikot countdown ari debaran ni..hee. xsemua jln hghway kn?

    yes..road to success has many trffics=)

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا