Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Wednesday, January 5, 2011

tGH pLAN nAk LETaK waLL StiCkeR iN OuR neW RooM..;D

da petang..
da golap gelita..arini sgt bz..:)
jom kita pulang...yeah yeah..
tp masih sempat berpk tentang bilik kami..:)
x sabar mahu hias bilik pengantin..
bedroom set da ready..waitin for delivery je..
weehuuuuuu...set of WHITE..we likeeeee...;D
skang thinking of wall sticker..mudah..ringkas..comel2 je yang ada di pasaran skang kan..:)
macam2 ada...shantek2 sumer..geram je tgk..
me vote for SWEET N SIMPLE..:)

wat do u think??
agak2 sesuai x kalau ninie nak letak dalam bilik pengantin..:)

19 comments:

  1. comey nye sticker2 tu

    (^^,)

    ReplyDelete
  2. boleh kot letak tapi jangan la nak budak budak sangat kot :p

    ReplyDelete
  3. kat lam bilik niesz pon ade bnda alah nie..mmg cntik kalau pilih yg betul2 sesuai ngn color bilik..
    niesz pilih color itam sbb dinding niesz color pink..ehe..

    ReplyDelete
  4. ye ke mamacha???
    hehehe..teringin gak...bilik tido skang mmg pakai wall sticker da..:)

    ReplyDelete
  5. comey kan yanie...;)
    buat laa nanti..hehe

    ReplyDelete
  6. zarith...yg cam budak2 tu la ayg comel...hehehe

    ReplyDelete
  7. niesz..bilik akak skang pon ada da..:)

    comel je kan letak benda nie...

    ReplyDelete
  8. zara..pintu sentiasa terbuka untuk kamu yang...without card also u are invited dear...:)

    jempot dtg ye...

    ReplyDelete
  9. akk mmg cantik klu kene gaya nye...umah abg ayu pon dia pkai sticker cam tu mmg cantik....
    ye lah akk kreatif mesti cantik nye bile akk letak k....

    ReplyDelete
  10. yang,kite dh dpt invi card ur wed tau..xsaba nk g..hihi..tq

    ReplyDelete
  11. saya suka la wall sticker ni, tapi mak bising kata nanti dinding kotor la ape la
    uuwwaaaaaa

    ReplyDelete
  12. semua nampak sweet. yang penting tepuk dada tanya selera.

    ReplyDelete
  13. bilik pengantin kena kaler2 romantik :)
    butterfly tu cantik, leh wat kat bilik anak2 daraku.

    ReplyDelete
  14. cantik kalau pandai hias...akak pun ada letak kat ruang tamu..tp kalau letak bnyk dah x xklusif...

    ReplyDelete
  15. warh suke..suke :)

    tp jgn pilih yg crowded sgt taw..
    pilih yg simple tp sweet sgt..

    sesuai dgn tuan punya badan :)

    ReplyDelete
  16. salam ninie

    memang sesuai sangat2..

    ReplyDelete
  17. sesuai la sis..tapikan letak munge2..mesti chantekk..heheheh...letak la sis..nnt bgtau ek..nak nengokk..ehehehe

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا