Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Thursday, January 27, 2011

DeTiK Itu CinTA NAmaNya..;D


pada tirai jiwa yang terkoyak
pada hantaran mega yang tidak berhenti bergerak
gusar jiwa hujungnya tak sudah
beralun-alun tiada tanda
bersimpang siur tiada beza

setiap pertanyaan yang ada
biarlah bibir ini menjelas semua
dan jiwa akan turut serta
kerana rindu yang sentiasa tercipta
buat cinta dan kasih sayangnya

tidak mungkin awan hati terlalu muda
tidak mungkin hantaran jiwa menolak bahagia
kerana karung rindu sudah penuh di isi
bersama debar seiiring mendampingi lautan jiwa yang sarat menenggelami
penuh tekad berani mendayungi
gusar resah tidka lagi di rasai.

dan telah tiba jua masanya
pasti subur semua rasa
ketika sukma mendesak bahagia
ketika hati menolak derita
memangkah mimpi mengitung gembira
detik itu cinta namanya!


p/s:
tu weDDiNg SiGnaGE
WAt sImPLE aYAH PESaN
kanG oRAng X nAmPAK lAk NAMA Ngan DATE TuH
hehhehEH

12 comments:

  1. Dah makin dkt dah ye sha..mesti debor2 nie

    ReplyDelete
  2. wah wedding signage..yg penting xmo bg org sesat..hehe~

    ReplyDelete
  3. simple but nice..okeyla tue kan? hehhee.. =))

    ReplyDelete
  4. waaaa mahu kahwin ye :)

    congrats dear!!! hope u will be epy soon with ur mr. right!!

    ReplyDelete
  5. kak atty..:)
    hehehe..berdebar2..tp keje nak makan je..heheh..selera menjadi2 kak...;p

    ReplyDelete
  6. yana..;)
    yup..yg penting org tak sesat ..hehehe

    ReplyDelete
  7. makin dekat dah tarikhnya ya sis..
    dagdigdug le hati tu :D

    ReplyDelete
  8. Ye dik..

    kkdg kononnyer nak nmpk lawa, buat tulisan yg susah nak org bace..
    biar simple tapi senang org bace kan :)

    uish menghitung hari nnti
    take care
    awk darah manis nie :P

    ReplyDelete
  9. Rasp..:)
    hehehe
    iye laa..baru ku tahu debarannyer..:)

    ReplyDelete
  10. kak intan..
    hehehe
    tu laa kak..hasrat hati memang nak lawa..
    tp bile pk balik..nak tampal kat jalan raya je, buatnyer tulisan org tak leh baca..lg haru..hehehe

    darah manis ek...:)
    heheehe...takot nie...

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا