Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Wednesday, December 31, 2008

"SELAMAT DATANG 2009"

...

Malam nie,

Sudah masuk dua ribu sembilan.

Imbas-imbasan, apa yang telah dua ribu lapan tinggalkan.

Satu, kemarahan dlm diri.
Dua, "DIA" tue.
Tiga, masalah cinta tiga segi.
Empat dan seterusnya, masalah yang satu tue yang giler tue dulu.

Dua ribu lapan juga telah menemukan aku dengan diri aku sendiri. Apa yang dicari, apa yang perlu ditingkatkan lagi.Banyak yang perlu aku tingkatkan kini...semua demi kebaikkan kami bersama..;p

2008, walaupun 2008 megundang seribu kebencian dalam diri aku terhadap sesuatu itu namun ia terlalu berharga untuk aku tinggalkan tetapi punya byk perkara yang harus aku lupakan..aku harus biarkan ia berlalu supaya aku dapat membuka lembaran baru..yang ceria yang sempurna tanpa gangguan manusia2 dulu yang mengharu-birukan hidupku..baut ape nak dikennag benda lama kan?baut ape nak tambahkan sakit di hati kan? buang masa dan tenaga jer..jadi aku nak tinggalkan tu semua mulai tgh malam nie..hehehhe..kan bee?let bygone be bygone..

Mereka2 juga membantu aku untuk menjadi aku, menjadi seorang yang tabah yang mengenali diri dari setiap sudut dan inci muka bumi ini..yang mengajar aku erti benci, kasih, sayang dan dendam yang akhirnya membuka hatiku dan mindaku supaya memandang jauh ke depan..life had to move on n i live my life to da fullest..;p

terima kasih buat mereka..aku doakan kamu bahagia dengan hidupMu dan duniaMu..ikhlas dari hati aku..;)

Buat mereka yang menyayangi aku, alhamdulillah, kasih sayang kalian buat aku terharu..marilah kiter sama2 tinggalkan dan melangkah ke dunia yang lebih indah di depan..;P...Buat SAYANGKU, aku sentiasa berdoa agar bahagia menjadi milik kiter dari tahun ke tahun..dari hari ke hari...dari saat ke saat...

aku bukan seorang pendendam kerna aku seorang pencinta yang setia yang mencintai mereka yang menyintai aku..mereka yang melahirkan dan mendidik aku di dunia ini..mereka yang membesar dan menyedarkan aku di mana untuk bahagia, aku perlu melalui sedikit derita...yang mana menjadi tali pengukuh untuk aku terus kekal berdiri di atasnya..

aku punya CINTA PADA YANG ESA...aku juga punya CINTA PADA KELUARGA..aku juga punya CINTA BUAT DIA...;p...2008, satu tahun yang penuh dengan kejutan dan air mata di awlnya tp di penghujungnya, ia membawa bahagia yang tidak terkata buat aku dan dia..;)

alhamdulillah, keindahan dan kehangatan 2008 akan sentiasa tersimpan di sudut hati aku yang paling dalam..semoga kehadiran 2009 membawa pengertian baru dan mengubah aku menjadi aku yang lebih SEMPURNA...

today, 31 Disember 2008, hari terakhir aku di tahun yang mengundang seribu persoalan dan jawapan nie, jadi aku ingin mengabadikan ia sebagai tahun dan hari terakhir yang paling indah dalam idup aku dan bee sehingga tgh malam nie..we are waiting for our new born aper yang?hehehehhe...kiter TUNGGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...;P..suprise kan yang kan?

for YOU FROM THE LAST DAY OF 2008..;P
I JUZ WANNA TELL YOU DAT I LOVE U SO MUCH...

amin

2 comments:

  1. SELAMAT TAHUN BARU NINIE!

    nama ninie tu sama nama dengan adik perempuan saya :)

    ReplyDelete
  2. yer ker kak?
    hehehhe..coinsidence ler...;p

    neway...selamat tahun baru juga yer..

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا