Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Tuesday, December 23, 2008

syukur Alhamdulillah

salam
alhamdulillah syukur sangat2 aku rasa hari ni..;p
actually semalam..hehehe..naper yer?..semalam hari yang sgt mengembirakan aku sebab aku finally dapat da Lesen P aku...hahahhaa...alhamdulillah...

yang lagi wat aku terasa sebab aku amek lesen nie ngan hasil titik peluh aku kerja..aku guna duit aku sendiri jadi aku rasa pengorbanan aku selama nie berbaloi sesgt..hihi..;)

pas jer aku turun dari keta test semalam n kakak JPJ to kater aku lulus kan?ya Allah nak nagis aku(bukan nak nagis lai , siap call bee nagis lagi..hehehhe..malu laa plak)hahaha..aku heapy sgt tau...akhirnya au berjaya gak dpt tau..

lik tu aku belanja mama n ayah makan kfc..heheheh..yg lagi best, pagi nak daftar JPJ tu bleh pulak LESEN L aku ttgl kat umah..astaraqfirullahalazim...aku berlari lik ke lrt lik kelana jaya amek lesen aku kat umah..naseb laa kaunter tutup kul 10.30 pg..syukur aku sempat lik n datang lik kat driving centre..mekaseh pak cik teksi sebab tgu saya dpn umah ek pak cik..;p

mungkin juga atas doa pak cik saya lulus semalam..;p..mekaseh pak cik..mekaseh ayah blanjer gbr lesen along..hihih..mekaseh ayah bee atas ucapan tahniah arini..kater2 aayh bee dua ari sebelum tue wat aku jadi semangat nak g amek exam..hahahaha..aper ayah kater ek?RAHSIA laaa...

ape pun aku heapy sgt tahun nie tahun yang membawa tuah pada aku..;p
tahun nie aku dapat kerja elok..
tahun nie aku dapat hp baru..
tahun nie aku dapat lesen..
tahun nie aku lik kg bee..
tahun nie laa segalanya yang bahagia buat aku..

SEMUA KERNA KAMU..KAMU...KAMU..DAN KAMU...;p

ptg aku bawa tasha main kat taman mainan..dia ada kat umah semlaam..dia pun dpt mam kfc kan sha?heheheh..






LURV 2008

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا