Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Friday, December 19, 2008

senarai kesyukuran meiz ninie


1.Saya bersyukur saya boleh kata didikan ibubapa saya bagus.

2.Saya bersyukur adik-adik saya masih suka bercerita perihal keej kepada saya setiap kali pulang ke umah, dan suka dengar nasihat saya tentang yang mana boleh kawan dan yang mana bakal pengaruh buruk.

3.Saya bersyukur saya reti hargai makanan enak-enak dan mampu makan tanpa risau berat badan.

4.Saya bersyukur bapa belum/tidak kahwin empat.

5.Saya bersyukur hidup saya penuh dengan cinta dan kasih sayang.

6.Saya bersyukur ibubapa memberi peluang bagi saya mencuba benda-benda baru dan memberi kepercayaan kepada saya untuk menjaga akhlak.

7.Saya bersyukur dapat duduk di kawasan perumahan yang amai damai, di mana semua jiran saling kenal-mengenali, bertukar-tukar makanan, kunjung-mengunjung dan bergosip.

8.Saya bersyukur saya dapat kongsi kisah hidup di belog ini dan pembebelan saya masih dilayan.

9.Saya bersyukur masih ada orang di luar sana yang ambil masa seketika untuk menghantar email-email menceriakan hati saya dan membuat saya ketawa..hahaha

10.Saya bersyukur saya ada tempat untuk mengadu dan berkongsi suka-duka.

11.Saya bersyukur saya seorang yang pemaaf.

12.Saya bersyukur Allah letakkan ketakutan dalam diri saya.

13.Saya bersyukur saya masih tinggal di Malaysia dan mempunyai kewarganegaraan Malaysia.

14.Saya bersyukur saya masih dara.

15.Saya bersyukur dilahirkan dalam keluarga Islam.

16.Saya bersyukur mempunyai bapa yang sangat reasonable, rasional dan wise.

17.Saya bersyukur kita boleh ke hotel-hotel di Malaysia tanpa risaukan pengeboman.

18.Saya bersyukur akan kewujudan Suhailyn dan Shah Eskanda.

19.Saya bersyukur saya pernah menonton UnGU vIOLET untuk berasa bangga mempunyai MOYANG warga Indonesia.

20.Saya bersyukur dengan memori saya yang agak kuat (walaupun pendek)

21.Saya bersyukur dengan tubuh badan yang saya miliki.

22.Saya bersyukur ramai orang rajin layan kerenah saya.

23.Saya bersyukur yang saya bersyukur saya seorang perempuan dan tidak memberontak dengan KARENAH KELUARGA serta suara kasar.

24. Saya bersyukur anda masih membaca.

25. Saya bersyukur saya selalu bersyukur.

26. Saya bersyukur idup saya aman sentosa.

27. Saya bersyukur adik saya lulul periksa..;)..wink..hehehhe

28. Saya bersyukur adik lelaki saya senang bangun pagi tuk anta saya g lrt pagi2

29. Saya bersyukur saya sudah berkerjaya dan boleh menanggung perbelanjaan keluarga seadanya.

30. Saya bersyukur kawan2 saya ramai

31. Saya bersyukur walau pun tinggal sorang kat umah saya x takut dengan kegelapan malam

32. Saya bersyukur badan saya masih sehat untuk beriadah dengan sempurna

33. Saya bersyukur saya pandai masak..heheh

34. Saya bersyukur punya DIA yang membahagiakan saya, menyintai saya seadanya

35. Saya bersyukur punya keluarga saya dan dia yang memahami saya dan menyenangi saya

36. Saya bersyukur kawan2 saya sudah berbahagia dengan keluarga2 mereka

37. Saya bersyukur kawan2 saya bakal mendiirkan rumahtangga...;p

38. Saya bersyukur walaupun kami kawan2 jauh di mata tapi sentiasa ekat di hati.;)

39. Saya bersyukur saya dpt berikan aper yang di minta oleh mereka2 yang saya sayang

40. Saya bersyukur saya belum pernah masuk hospital

41. Saya bersyukur Boss saya sgt memahami n x bossy....hehehehhe

42. Saya bersyukur bekerja di sini

43. Saya bersyukur bee saya cute n caring giler..;p

44. Saya bersyukur bee saya garang n tegas x bg itu ini coz ape dia ckp tue betul actually kan b??

45. Saya bersyukur mama n ayah b dengan mam n ayah saya suke kami bersama

46. Saya bersyukur hubungan kami di restui...;p

47. Saya bersyukur dia sentiasa ada dengan saya

48. Saya bersyukur kami sentiasa di lindungi Allah dan di rahmati

49. Saya bersyukur saya masih berpeluang mengutarakan rasa bersyukur saya ini

50. Saya bersyukur masih hidup di bumi ini hari ini..;p

alhamdulillah..banyak lagi nak ucap nie..tapi ini jer laa..x terucap betapa bersyukurnya saya hari ini..;p

1 comment:

  1. kalau difikir2kan, manyak menda yg sepatutnya kita syukuri, kan kaka!
    jangan asyik nak mengeluh je.
    hehehe.
    ;p

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا